Az Antenna Entertainment 2021 vége óta üzelmelteti a Sony Pictures Television korábbi közép-kelet-európai portfólióját, melynek tagjai egyebek mellett az AXN, VIASAT2, VIASAT3, VIASAT6 és VIASAT FILM csatornák. Most a cég a kommunikációs divíziót is átalakítja - adja hírül a kreatív.hu. Ennek első intézkedéseként Bartus Szilvia vette át a kommunikációs igazgatói pozicíót.
„Mondhatjuk, hogy visszatértem ide, hiszen az Erste Bank előtt – ahol kreatív vezető voltam – a Sony Pictures Televisionnél tevékenykedtem Head of Marketing pozícióban. Több mint 15 éve dolgozom a kommunikációs világban, de a TV-s médiát mindig az egyik legszínesebb területnek tartottam, tele kreatív lehetőségekkel. Itt most bőven van izgalmas kihívás, hiszen újra kellett építeni egy PR és marketing osztályt, amivel párhuzamosan eszkalálódott a helyzet, hiszen a promó részleg és a meédiatervező csapat is a megújult kommunikációs divízióban landolt” - nyilatkozta a kreatív.hu-nak a szakember.
Bartus Szilvia elsődleges célje kommunikációs igazgatóként a nézettségnövelés támogatása mellett az lesz, hogy az ismert csatornamárkák mellett az Antenna Entertainment nevét is jobban a köztudatba emelje.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk