Peszeki Gabriella több multinacionális cégnél szerzett szerteágazó szakmai tapasztalatot, többek között HR Business Partnerként, nemzetközi szakértőként, szervezetfejlesztési vezetőként, valamint személyügyi vezetőként is. Széleskörű szakmai tudását és tapasztalatát az új pozíció kihívásain és feladatain túl új perspektívák megnyitására tervezi felhasználni. A szakember korábban dolgozott a Magyar Telekomnál, a Coca Cola-nál, a Mercedes Benz-nél és az RTL Magyarországnál is – utóbbi pozícióból váltott a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Decathlon színeibe.
„Az életemben mindig fontos szerepet kapott a sport, számomra és családom, gyermekeim számára is napi aktív elfoglaltság, ezért különösen közel áll hozzám az a szemlélet, melyet a Decathlon nyújt dolgozói és vásárlói számára. A cég emberközpontú kultúrája, az inkluzív szemlélet is nagyon közel áll hozzám – a vezetői feladatok mellett már az első hetekben megismerkedtem az üzletek és a raktárak csapataival, így első kézből tapasztalhatom, milyen pozitív légkörű közösséget alkot az 1500 főt meghaladó munkavállalói kollektíva” – mondta Peszeki Gabriella.
Gabriella hisz a folyamatos tanulásban, a csapatmunkában, a transzparens kommunikációban és az analitikus képességek kihasználásában, legkedvesebb területe a tehetség- és szervezetfejlesztés. Célja, hogy a stabil alapokra támaszkodva olyan légkört teremtsen a rábízott kollégák számára, melyben hosszútávú céljaikat elérhetik és a gyorsan változó időkben is biztonságban és támogatva érzik magukat - ebben az adatközpontú gondolkodás is segíteni fogja. Meggyőződése, hogy a kollégák kiválasztása, motiválása és közösséggé formálása egy ilyen környezetben, mint a Decathlon igazán motiváló, ahol a HR üzleti partnerként valós értéket teremt.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk