Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Karrier | 2024. március 01.

Új digitális igazgatót nevezett ki a TV2 Csoport

Új feladatkörében Csikesz Erika felügyeli a digitális üzletágat is, és minden részleg támogatásával a TV2 Csoport digitális stratégiájának és üzletágának továbbfejlesztésén fog dolgozni, amelynek alapkövei a TV2 Play, a TV2 Play Prémium és a TV2 Play Zéró.

"Erika 2005-ben kezdte pályafutását a TV2-nél. Ő szakmailag az egyik legfelkészültebb igazgató a TV2 Csoportnál, és örülök, hogy az értékesítés vezetése mellett ezt az új kihívást is elvállalja, hiszen a TV2 digitális portfóliójának a TV2 Play márka köré történő sikeres kialakítása után teljes erővel a digitális piacon fogunk mozogni" - nyilatkozta Pavel Stantchev, a TV2 Csoport vezérigazgatója.

„A média értékesítési területen nagy tapasztalatot és jelentős szaktudást sikerült elsajátítanom, ezért nagy örömmel és motivációval tekintek az új kihívásra, hiszen a televíziózás jelenében és jövőjében kiemelt szerepet tölt be a digitális stratégia építése és megvalósítása” – fogalmazott Csikesz Erika.

Csikesz Erika 2005-ben, a Budapesti Corvinus Egyetemen és a Wirtschaftsuniversität Wien-ben végzett tanulmányai után értékesítési munkatársként csatlakozott először a TV2-höz. Tizenegy éven keresztül különböző pozíciókat töltött be, ahol bizonyította szakmai tudását, amivel hozzájárult a TV2 sikeréhez, többek között a spotbevételekért felelős értékesítési vezetőként. 2014-ben igazgatóvá nevezték ki, és a csoport teljes hirdetési platformját felügyelte. 2016-ban a Sláger FM vezérigazgatója lett, valamint a TriMedia Sales House és a veszprémi Méz Rádió ügyvezető igazgatója.

A TV2 Csoporthoz 2019-ben értékesítési igazgatói pozícióba tért vissza. Csikesz Erika szakmai irányítása alatt a házon belüli értékesítés túlteljesítette a kitűzött célokat.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk