Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Karrier | 2023. január 05.

Tovább bővült a SPAR Magyarország felsővezetése

Heiszler Gabriella elnök-ügyvezetőként továbbra is a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a SPAR Magyarország elsőszámú vezetője. Ebben a minőségében felel az INTERSPAR és online értékesítésért, az élelmiszer-termelés üzletágért, az expanzióért, a gazdasági területért, a belső ellenőrzésért, az üzleti folyamatszervezés területéért, a jogügyért, a HR-ért, a vállalati kommunikációért és a fenntarthatósági stratégiáért.

Szalay Zsolt ügyvezető igazgatóként a jövőben is változatlanul irányítja a szupermarket értékesítést és a SPAR Partner franchise programot, a műszaki és az IT területet, illetve felel a vállalat marketingstratégiájáért. Ezen területeken túl mostantól hozzá tartoznak a logisztikai és diszpozíciós folyamatok is.

2023. január 1-jétől Eduard Vonier ügyvezető igazgatóként lép be a SPAR Magyarország kötelékébe. A közgazdász végzettségű szakember 27 éve dolgozik a napi fogyasztási cikk kiskereskedelmi piacon. Karrierjét 1995-ben a SPAR Ausztriánál kezdte, mint beszerzési asszisztens, majd 1996-tól már a bor és szeszesital terület beszerzési vezetőjeként tevékenykedett. 2003-tól a Nemzetközi SPAR amszterdami központjában dolgozott nemzetközi beszerzési menedzserként, majd 2007-től visszatért a SPAR Ausztriához, mint a tejtermékekért, tejhelyettesítőkért és luxusitalokért felelős vezető szortiment manager. Ezzel a pozíciójával párhuzamosan 2014-től a nemzetközi licencügyletek vezetője is egyúttal. A SPAR Magyarországnál a felelősségi területeié közé fog tartozni a food és non-food beszerzés, valamint az akciószervezés.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk