Heiszler Gabriella elnök-ügyvezetőként továbbra is a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a SPAR Magyarország elsőszámú vezetője. Ebben a minőségében felel az INTERSPAR és online értékesítésért, az élelmiszer-termelés üzletágért, az expanzióért, a gazdasági területért, a belső ellenőrzésért, az üzleti folyamatszervezés területéért, a jogügyért, a HR-ért, a vállalati kommunikációért és a fenntarthatósági stratégiáért.
Szalay Zsolt ügyvezető igazgatóként a jövőben is változatlanul irányítja a szupermarket értékesítést és a SPAR Partner franchise programot, a műszaki és az IT területet, illetve felel a vállalat marketingstratégiájáért. Ezen területeken túl mostantól hozzá tartoznak a logisztikai és diszpozíciós folyamatok is.
2023. január 1-jétől Eduard Vonier ügyvezető igazgatóként lép be a SPAR Magyarország kötelékébe. A közgazdász végzettségű szakember 27 éve dolgozik a napi fogyasztási cikk kiskereskedelmi piacon. Karrierjét 1995-ben a SPAR Ausztriánál kezdte, mint beszerzési asszisztens, majd 1996-tól már a bor és szeszesital terület beszerzési vezetőjeként tevékenykedett. 2003-tól a Nemzetközi SPAR amszterdami központjában dolgozott nemzetközi beszerzési menedzserként, majd 2007-től visszatért a SPAR Ausztriához, mint a tejtermékekért, tejhelyettesítőkért és luxusitalokért felelős vezető szortiment manager. Ezzel a pozíciójával párhuzamosan 2014-től a nemzetközi licencügyletek vezetője is egyúttal. A SPAR Magyarországnál a felelősségi területeié közé fog tartozni a food és non-food beszerzés, valamint az akciószervezés.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk