Új operatív igazgatót nevezett ki a Klikkmánia digitális marketing ügynökség Solcz Tamás személyében. A tizenöt éves tapasztalattal rendelkező szakember a Metropolitan Egyetemen végzett közgazdászként, majd a CID Direkt Marketing Ügynökség ügyfélkapcsolati és értékesítési csapatát vezette. A Klikkmániához 2013-ban csatlakozott, ahol eddig az ügynökség hazai ügyfélkapcsolataiért és értékesítési folyamataiért felelt.
Operatív igazgatóként célja, hogy az új piaci trendeket és kihívásokat is figyelemmel kísérve, a lehető legmagasabb szintű kiszolgálást nyújtsa az ügynökség ügyfeleinek, elősegítve ezzel a Klikkmánia Cégcsoport üzleti céljainak teljesülését. Kiemelten fontos számára a folyamatos fejlődés és az eredményvezérelt gondolkodás.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk