Simonyi Albert 2003-ban csatlakozott a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjához, a KPMG-hez, és aktívan közreműködött abban, hogy a KPMG magyarországi irodája a cégcsoporton belül a szolgáltató központok (SSC), és így a multinacionális cégcsoportok centralizált könyvvizsgálatának kompetenciaközpontjává vált. 2021-től immár Audit Partneri pozícióban az üzletág operatív igazgatójaként is felelt az egyes szakmai területekért. Az így megszerzett tapasztalatai, dinamizmusa támogatja abban a céljában, hogy a könyvvizsgálati üzletágat tovább formálja és a KPMG agilisan tudjon alkalmazkodni a gyorsan változó környezethez, megőrizve versenyképességét.
„Vallom, hogy funkcióvezetőként felelősséget vállalok a teljes KPMG sikeréért, ezért nagy hangsúlyt helyezek a társosztályokkal való szoros együttműködésre, hiszen a jövő a funkciókon átívelő megoldásokban rejlik” – emelte ki kinevezése kapcsán Simonyi Albert. Az új vezető a KPMG fő stratégiai irányaival összhangban kiemelten fókuszál a régiós, illetve globális kapcsolatok és együttműködések erősítésére, a határokon átívelő, nemzetközi tapasztalat-, és tudásmegosztást támogató környezet kialakítására.
„Elkötelezettsége, fejlődés- és együttműködés-orientált szemlélete és az audit üzletág operatív igazgatójaként szerzett tapasztalata kitűnő vezetővé teszik őt a könyvvizsgálati üzletág élén, valamint a CEE régióval és a társüzletágakkal történő együttműködés további fejlesztésére is” – emelte ki Rózsai Rezső, a KPMG Hungária vezérigazgatója, aki tíz éven át a könyvvizsgálati üzletágat is vezette, és a jövőben a vállalat irányítására, a cég digitális képességeinek további erősítésére, valamint a magyarországi tagvállalat régiós szerepének növelésére fókuszál.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk