A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Mastercard bejelentette, hogy Peter Bakeneckert nevezték ki a Mastercard közép-európai divíziójának új elnökévé. Ebben a szerepkörben a Mastercard stratégiájának, működésének és az üzletág minden aspektusának általános sikeréért felel Ausztriában, a Cseh Köztársaságban, Cipruson, Németországban, Görögországban, Magyarországon, Máltán, Lengyelországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Németországban és Svájcban.
"Iparágunk változik. A Mastercardnál folyamatosan igazodnunk kell ügyfeleink stratégiai, technológiai és mindenekelőtt piaci kihívásaihoz. A fogyasztók és a vállalkozások Közép-Európa szerte a választás lehetőségét szeretnék látni, és olyan innovatív termékeket és megoldásokat várnak, amelyek a legjobban megfelelnek az igényeiknek. Ezekben az országokban jelentős a növekedési potenciál, és nagyszerű lehetőségeket kínálnak a feltörekvő fizetési technológiák bevezetésére és elfogadására" - nyilatkozta Peter Bakenecker.
"Peter nagy tudást és tapasztalatot hoz magával és bizonyítottan sokat tett a közép-európai fizetési iparág jövőjének alakításában. A feltörekvő technológiák terén szerzett tapasztalata és határokon átnyúló vezetői képességei ideális jelöltté teszik a Mastercard vezetésére ezeken a kulcsfontosságú piacokon" - tette hozzá Mark Barnett, a Mastercard Europe elnöke.
Az új pozícióját megelőzően Peter Bakenecker a németországi és svájci divízió elnökeként tevékenykedett. A Mastercardhoz való 2006-os csatlakozása óta Peter különböző vezetői pozíciókat töltött be, többek között a termék, az üzletfejlesztés és az európai digitális fizetések vezetőjeként. Sok éven át tagja volt a Mastercard Advisors európai, ázsiai-csendes-óceáni, közel-keleti és afrikai vezetői csapatának, ahol lehetősége volt különböző földrajzi területeken különböző iparágak számára fizetési technológiai megoldásokat tervezni és építeni.
(Borítókép forrás: Mastercard)
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk