A Magyar Közlöny hétfői száma szerint Orbán Viktor miniszterelnök nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztossá nevezte ki Rókusfalvy Pált, akinek munkája a közösségi bormarketing és a magyar bor népszerűsítésére irányuló kommunikáció koordinálása lesz.
Az új bormarketingért felelős kormánybiztos feladatai az alábbiak lesznek:
- felügyeli a szükséges piackutatások, piaci elemzések elkészítését,
- koordinálja a nemzeti forrásból megvalósuló bormarketing tevékenységeket, irányítja a Stratégia részét képező bormarketing programok végrehajtását,
- felügyeli a Magyar Bor (Wines of Hungary) mint közös márka használatát, elősegíti annak erősítését,
- közreműködik a közösségi bormarketinghez kapcsolódó, központi költségvetési források biztosítását szolgáló döntések előkészítésében és végrehajtásában,
- közreműködik a közösségi bormarketinget érintő kormányzati döntések előkészítésében és végrehajtásában,
- eredetvédelmi javaslatokat fogalmaz meg az ágazati szereplők részére.
- borturisztikai kérdésekben együttműködik a turizmusért felelős miniszterrel és a Magyar Turisztikai Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársasággal,
- bormarketing kérdésekben együttműködik az agrárpolitikáért felelős miniszterrel és az Agrármarketing Centrum Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társasággal,
- az ágazatot érintő külgazdasági kérdésekben együttműködik a külgazdaságért felelős miniszterrel és a Nemzeti Befektetési Ügynökséggel.
(Borítókép forrása: Családbarát Magyarország @ Youtube)
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk