Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Karrier | 2024. május 09.

Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját

Az évente megrendezett International Loyalty Awards a vásárlói hűség iparágán belüli kiválóságokat és innovációkat díjazza, kiemelve azon egyéneket, vállalatokat és szervezeteket, akik vezető szerepet töltenek be a szektor jövőjének alakításában. Most először nyert magyar szakember díjat ezen a megmérettetésen: Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója, akit szakmai körökben úgy ismernek, mint a vásárlói hűségprogramok egyik legszenvedélyesebb képviselőjét.

A londoni székhelyű, de magyar gyökerekkel rendelkező Antavo Loyalty Cloud, a világ vezető hűségprogram-technológiai szolgáltatója. A mintegy tíz éve alapított cég olyan jelentős nemzetközi márkák hűségprogramját fejlesztette ki, mint a BMW, KFC, C&A, BrewDog vagy a Scandic Hotels. A vállalat 100 alkalmazottja a világ különböző országaiból dolgozik, a termékekkel foglalkozó szakemberek és szoftvermérnökök pedig Magyarországon végzik munkájukat.

Az International Loyalty Award zsűrije nemcsak az Antavo elképesztő sikere miatt választotta a magyar szakembert az Év emberének, hanem azért is, mert Zsuzsa fáradhatatlan munkája egy egész iparág növekedését segíti elő. Az vállalat minden évben összeállít egy globális tanulmányt a hűségprogramok szektoráról: az iparági trendeket bemutató Global Customer Loyalty Report a marketinges és hűségprogram-szakemberek legmegbízhatóbb forrása, amelyet idén már 5000 ember töltött le a januári megjelenés óta, ami a szektorban rekordteljesítménynek számít.

Nagy megtiszteltetés, hogy én kaptam ezt a rangos nemzetközi díjat. Az „Év Embere” elismerés egyrészt azért fontos nekem, mert bizonyítja, hogy kemény munkával és szenvedéllyel egy kicsi startupból piacvezető, globális szolgáltatóvá lehet válni. A mindennapjaink úgy telnek, hogy globális cégeknek szolgáltatunk egy szoftvert, és közben mindenki a saját otthonából dolgozik - igaz megtartottunk egy irodát Szegeden. Ez egy nagyszerű élet, és családbarát is: nemzetközi piacon, technológiában, nőként, édesanyaként élni és dolgozni” – mondta el a díj kapcsán Kecsmár Zsuzsa.

„Az Antavo 2022-re 100-szoros értéknövekedést ért el az első befektetési körünkhöz képest. Ekkor 4 milliárd forintos befektetési kört zártunk. A növekedésünk egyik alappillére az edukáció és a szemléletformálás: mélyen hiszünk abban, hogy a vásárlókat nem csupán a kedvezmények vagy ajándékok érdeklik és az érzelmi alapon nyugvó hűségprogramok nemcsak a cégek sikeréhez, hanem a fenntarthatósághoz is hozzájárulnak. Egy olyan világban, ahol jót tenni minden eddiginél többet jelent az embereknek, az innovatív hűségprogramokkal a vásárlók a vállalkozások partnerévé válhatnak: jutalmat kaphatnak az olyan életmódbeli szokásaikért, mint például az újrahasznosítás, az adományozás, vagy az aktív, egészséges életmód” - tette hozzá.

Kecsmár Zsuzsa néhány éve szerepelt a Forbes „100 Successful European Female Founders in Technology” listáján. Férjével, Kecsmár Attila ügyvezetővel és másik két társalapítójukkal Csarnai Gáborral és Nemes Andrással, illetve nemzetközi menedzsmentjükkel több mint egy évtizede vezetik a vállalkozásukat. Szegeden él, három gyermeke van.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk