Charlotte Miles lett az IKEA Csehország, Magyarország és Szlovákia új regionális kereskedelmi vezetője. Ebben a pozíciójában Charlotte a kereskedelmi stratégiáért felelős vezetőként irányítja a marketinget, az eladást, a vevőkapcsolatokat, valamint az éttermi és a lakberendezési részlegeket, az IKEA of Swedennél nemrég új munkakörbe került Myriam Ruffo utódjaként.
„Megtiszteltetés számomra, hogy az IKEA jövőképéért dolgozhatom – hogy szebb hétköznapokat teremtsünk a vásárlóink számára Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában” – nyilatkozta Charlotte Miles. „A kereskedelmi növekedésünket célzó törekvéseink irányítása izgalmas kihívás számomra, és alig várom, hogy megkezdhessem a közös munkát a tehetséges csapatunkkal. Legfontosabb céljaink változatlanok: nagyszerű vásárlói élmény élményt kívánunk nyújtani, miközben termékeinket megfizethető és elérhető áron tartjuk és elősegítjük a fenntartható növekedést. Idén már eddig is nagy lépéseket tettünk ennek megvalósításáért több száz termék árának csökkentésével és az új „teljes körű alvási megoldás” ajánlatunkkal, de ez még nem minden.”
Charlotte 2015 óta dolgozik az IKEA-nál, karrierjét az Egyesült Királyságban kezdte helyettes eladási vezetőként. Azt követően az exeteri áruház eladási vezetője, majd az IKEA Egyesült Királyság és Írország marketing-transzformációs vezetője lett. 2022 óta dolgozik a cseh–magyar–szlovák régióban, ahol regionális marketingvezetőként folytatta pályafutását. Innovatív és stratégiai irányításával kulcsfontosságú kezdeményezésekhez járult hozzá, többek között árcsökkentési kampányokhoz, valamint az otthoni tárolás és az alvás témaköreire is nagyobb hangsúlyt helyezett.
Elmer Chin Woei Njap szeptember óta az említett 3 ország Area Managere. Elmer feladata az áruházak működésének felügyelete és annak biztosítása, hogy a vásárlók a lehető legjobb élményt kapják mindenhol, ahol az IKEA jelen van. Eddig Erin Shi töltötte be ezt a pozíciót, aki nemrégiben az IKEA Portugália országos kereskedelmi vezetője lett.
„Évente közel több mint 8 millió látogató fordul meg magyarországi áruházainkban, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy mindenkinek, aki belép az ajtónkon, nagyszerű élményben legyen része, függetlenül attól, hogy hol és mikor látogat el hozzánk. Az egyik közelgő újdonság, amivel támogatjuk vásárlóinkat, az áruházainkban való egyszerű tájékozódásra fókuszál. Az eligazodás mindeddig jelentős kihívást jelentett a vásárlóink számára: 52 százalékuknak nehézséget okozott megtalálni a termékeket. A Kompass, az új digitális navigációs megoldásunk célja, hogy egyszerűen használható útmutatást nyújtson az IKEA alkalmazásban, az IKEA weboldalán és az áruházi csatornákon keresztül, biztosítva azt, hogy a vásárlók könnyen megtalálják, amire szükségük van, és ezzel javítsuk a vásárlási élményt. Az a célunk, hogy 2024 végéig a régió összes áruházában bevezessük a Kompasst.”
Elmer karrierje az IKEA-nál 1995-ben kezdődött a hollandiai utrechti áruházban. Azóta különböző pozíciókat töltött be Hollandiában és Belgiumban, utóbbiban többek között áruházi és országos személyzeti vezetőként. Legutóbb Global Deputy People Manager for Retail Operations pozícióban dolgozott, és kulcsszerepet játszott az IKEA munkatársakkal kapcsolatos stratégiájának kidolgozásában és megvalósításában.
Az IKEA Csehország, Magyarország és Szlovákia jelentős lépéseket tett az elmúlt évben az árak csökkentése és kereskedelmi ajánlatának javítása terén. Charlotte és Elmer kinevezésével a vállalat erre a lendületre épít, és folytatja a maga elé kitűzött feladat megvalósítását – hogy megfizethetőbbé és elérhetőbbé tegye az IKEA termékeket a régió vásárlói számára.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk