A HSA módszere elsőre furcsának tűnhet, de a kampánynak kifejezetten célja volt, hogy kiemelkedjen az átlagos munkaerőpiaci hirdetések közül és felkeltse a potenciális munkavállalók figyelmét. Az AI segítségével megkomponált és felénekelt zeneszám egyidőben debütált a legnagyobb videómegosztó és közösségi média platformokon. Az érdeklődők számára a dal hallgatása közben derülnek ki a munkával kapcsolatos, legfontosabb tudnivalók, további információkat pedig a számhoz tartozó leírásban találnak. A dalhoz készült egy lyric video is, ezáltal hallgatás közben olvashatóvá válik a dalszöveg is.
A debreceni székhelyű HSA 2000 óta van jelen a magyar munkaerőpiacon. 16 irodát üzemeltetnek Budapesten és Magyarország keleti területén, valamint Romániában. Az elmúlt 24 év során közel 150 000 munkavállalót helyeztek el partnereinknél, betanított munkástól egészen CEO-ig.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk