Október 1-től teszt jeleggel 34 órás, négynapos munkahetet vezet be dolgozói számára a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Libri-Bookline. A vállalat növekvő hatékonyságot, a kollégák fejlődését és életminőségük javulását várja a változtatástól.
„A világjárvány okozta kényszerhelyzet miatt leegyszerűsítettünk számos belső folyamatot, átgondoltunk különböző működési mechanizmusokat, és úgy gondoltuk, eljött az ideje annak, hogy a munkatársainknak több időt biztosítsunk a pihenésre és a feltöltődésre úgy, hogy az ne menjen az eredményesség rovására” – mondta Kovács Péter a Libri-Bookline vezérigazgatója.
Szeleczky Noémi, a Libri-Bookline HR-igazgatója hozzátette: „A kutatások és a tapasztalataink is azt mutatják, hogy az a munkavállaló, aki a munkahelyén és otthon is helyt tud állni, sokkal kiegyensúlyozottabb és jobban teljesít a munkahelyén is. Ezért éreztük nagyon hasznosnak, hogy időt tudunk adni nekik, hisz abból van a legkevesebb. A másik fontos tapasztalásunk, hogy a szellemi kikapcsolódás, különösen az olvasás, nem csak lecsendesíti az elmét, de feltöltődés lehetőségét is biztosítja. Ezt a két tényezőt figyelembe véve döntöttünk a heti 34 órás munkahét bevezetése mellett.”
A dolgozók fizetése nem fog csökkenni a változtatásnak köszönhetően, a napi munkaidő azonban 8 és fél órásra emelkedik.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk