A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Rossmann Magyarország jelenleg 16 fő alkalmazott futár kollégával áll klasszikus munkaviszonyban, akik Budapestet és 45 agglomerációs települést fednek le és akár 5 órán belüli kiszállítással dolgoznak.
„Azt gondolom, egy ekkora vállalatnak a felelőssége túlmutat az adófizetési kötelezettségén, ezért is foglalkoztatunk 16 fő futár kollégát rendes munkaviszonyban. Az alapbérükön felül minden olyan juttatásban részesülnek, amelyekben a logisztikán dolgozó munkatársak is: jelenléti-, év végi- és teljesítmény jutalom (kiszolgálási színvonal alapján), valamint Glamour bónuszt és multipay kártyát is kapnak. A Rossmann-nál a célunk nem csak egy tisztességes üzleti kultúra létrehozása és fenntartása, de munkatársaink elégedettségének kivívása is” – árulta el Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
A kiszállítás minősége rendkívül fontos a kentaur logós drogérialáncnak, ezért is részesülnek juttatásban a kiszállítás színvonaláért a kollégák. Budapesten és az agglomerációban akár 5 órán belül házhoz viszik a rendelést, ráadásul egyórás időablakokat lehet foglalni, így a vásárlók könnyebben beilleszthetik vásárlásaikat a napi teendők közé.
„Nagy hangsúlyt fektetünk a minőségi kiszolgálásra, melynek része, hogy csakis a kijelölt és lefoglalt idősávban érkezzenek kollégáink, sem előbb, sem később. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy ezt a szolgáltatásunkat minél magasabb szintre fejlesszük, ehhez pedig igyekszünk a tőlünk telhető legnagyobb támogatást megadni kollégáinknak. A vállalati flotta erre a célra kijelölt gépjárműveivel intézik a házhozszállítást és megkapnak minden egyéb eszközt és juttatást, amelyet a logisztikán dolgozó munkatársak is” – folytatta Németh Kornél.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk