Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
HR | 2022. november 11.

Fontos szempont a cafeteria a munkahelyválasztásnál

A cafeteria juttatások az elmúlt év eseményei közepette is fontos szerepet játszanak a munkahelyválasztásban és a munkavállalók elégedettségében. A legfontosabb szempont továbbra is az alapbér. A második és harmadik helyen a munkahely jó megközelíthetősége és a végzendő munka, vagyis a munkakör áll, ezeket követi negyedikként a bér mellett kapott egyéb juttatási csomag tartalma. A munkavállalók 37 százaléka számára fontos, míg egynegyedük számára a három legfontosabb szempont egyike a munkahely választás során, hogy legyen megfelelő cafateriarendszer – derült ki a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az OTP SZÉP kártya idei cafeteria-kutatásából, amelyben olyan munkavállalókat kérdeztek, akik jelenleg kapnak valamilyen béren kívüli juttatást. 

A cafeteriarendszer nem csak a munkahelyválasztását befolyásolja, hanem a dolgozók háromnegyede szerint a lojalitását, megbecsültségének érzését is erősíti. A dolgozók negyede pedig akár a felmondást is megfontolná, ha megvonnák tőle a juttatást” – mondta Lendvai Mónika, az OTP SZÉP kártya területi vezetője. 

A cafeteriajuttatások népszerűségi sorát a SZÉP-kártya vezeti – a juttatásban részesülők 90 százalékának biztosítják a munkahelyen. Emellett arra is rávilágítottak az eredmények, hogy majdnem kétharmadukkal megesett, hogy a SZÉP-kártyának köszönhetően olyan szolgáltatásra is költöttek, amire egyébként a fizetésükből nem tették volna. Így a jelenlegi gazdasági helyzetben csak még jobban felértékelődik a SZÉP-kártya szerepe, hiszen ez teheti lehetővé, hogy a kikapcsolódás, feltöltődés ne vesszen el számukra. Ezzel párhuzamosan pedig a szolgáltatóknak is forgalmat biztosít.

A SZÉP-kártya tulajdonosoknak érdemes szem előtt tartania, hogy a zsebek közötti teljes átjárhatóság az idei év végével, december 31-én megszűnik. Így aki élni akar ezzel a lehetőséggel, az ennek megfelelően tervezze az év hátra levő részében a költéseit. 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk