Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
HR | 2024. január 29.

Átszervezések a Mediatornál

A Mediator full-service ügynökség jelenleg 13 fős social media csapatában diverzifikálták az ügyfélkapcsolati, a tartalomgyártói és a hirdetéskezelői feladatköröket, így a korábbi Social Media Manager pozíciók megszűnésével – továbbra is két Group Head alatt – Social Account Managerek, Social Content Managerek és Social Ad Specialistek dolgoznak idén januártól.

„A háttérben már régóta zajló átszervezéstől egyszerre várjuk a hatékonyság növekedését, a nálunk születő tartalmak, különösen a proaktív ötletek minőségének javulását, illetve szintlépést az ügyfélkiszolgálás minőségében is, hiszen az osztályon végzett munka legfontosabb mérőfoka az ügyfélelégedettség” – magyarázta a változás hátterét Prezenszki Alex, a Mediator Social Media Directora. Az átalakulás mellett a Mediatornál szervezeti szinten zajló AI-integráció is rövidesen érezteti a hatását a social media csapat munkájában, itt a hirdetéskezeléstől a riportoláson és elemzésen át a tartalomgyártásig számítanak a hatékonyság növelésére a házon belül fejlesztett, integrált AI-megoldás bevezetését követően.

A szakember szerint az átszervezésnek „organikus” előzményei is vannak, hiszen a csapat tavalyi bővülésével lehetőség nyílott arra, hogy ki-ki intenzívebben tudjon arra a területre fókuszálni, amelyben produktívabb és amelyet közelebb érez magához. „Az átalakulásnak és az új, pontosan körvonalazott szerepköröknek köszönhetően a dolgozói elégedettség terén is előrelépésre számítok” – tette hozzá az igazgató. Az átalakulás, az új csapat- és ügyfélkiosztás januárban finalizálódott, az ügyfelekkel már lezajlottak az egyeztetések az átszervezést követően.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk