A Marquard Group Hungary most megalakult Management Board-ja Bijan Khezri Group-CEO vezetésével áll fel, tagjai: Alberti Petra (content), Fenyővári Szilvia (pénzügy és operatív irányítás) és Lencsés Dávid (Media Lab).
A Marquard Group Hungary hagyományosan a hirdetési piac felső szegmensét szolgálja ki, azonban a mostani, kibővített e-kereskedelmi portfólió fókusza ezentúl a kis- és középvállalatokra is kiterjed majd.
A JOY-napok a Marquard egyik legfontosabb pillére. A JOY Hungary App a JOY-napok üzleti modell innovációjának elsődleges platformja lesz.
A #VegyélHazait a Covid járvány alatt született, hogy segítse a kapcsolatfelvételt a helyi eladók, termelők és a vásárlók között Magyarországon, valamint az ország határain túl. Időközben a #Vegyélhazait az ország egyik legnagyobb Facebook közösségévé vált több, mint 450 ezer felhasználóval és 20 ezer kereskedővel. A havi előfizetési modellek aktívan bevonják és növelik a közösséget. Most a #Vegyélhazait egy önálló média branddé válik.
A Marquard Group Hungary Content Studiója content- és kommunikációs szolgáltatásaival több mint 10 éve segíti a vezető fogyasztói márkákat. Elkötelezettek vagyunk a további növekedés iránt, valamint, hogy innovatív megoldásokkal szolgáljuk ki az ügyfeleket.
A mesterséges intelligencia új üzleti kihívásokat jelent. A Marquard Group Hungary Lencsés Dávid vezetésével létrehozta a MediaLabet, amely a mesterséges intelligenciát helyezi a saját fejlesztésű megoldásai középpontjába, valamint segít ezeket beépíteni a Content Studio ügyfeleinek kiajánlott szolgáltatásokba.
Az új brandek felépítése mellett elkötelezettek vagyunk a vezető média márkáink, az ÉVA, az InStyle/InStyle Men és a JOY további erősítésében.
Bijan Khezri, a Marquard Group Group-CEO-ja így nyilatkozott: „Örömmel jelentem be ezeket a változásokat és közvetlen vezetői felelősséget vállalok a Marquard Group Hungary-ért. Az elmúlt két évben Petra, Szilvia és Dávid egyénileg és közösen is fontos szerepet játszottak abban, hogy megalapozzák a jövőbeli növekedést. Az alkotás, a kapcsolódás és megvalósítás hármas egysége volt a Marquard átalakításának vezérmotívuma. 1965 óta azon dolgozunk, hogy az egyedi tartalmakat helyezzük a vezető márkák és a megcélzott fogyasztók összekapcsolódásának középpontjába. Míg a hirdetés kulcsfontosságú médium volt a múltban, a tartalomalapú elkötelezettség egyre inkább meghatározza a jövőt. A JOY Hungary App és a Vegyél Hazait brand, nemcsak az ügyfélkörünket bővítik, hanem segítenek abban is, hogy újragondoljuk lehetőségeinket a monetizáció terén, amelyeket a teljes média portfolión belül, valamint a Content Studióban is ki kívánunk építeni.”
„Content is King” – mondják angolul és ez a mondás még soha nem volt ennyire érvényes. Azonban a tartalom csak annyira lehet hatékony, amennyire azt a mögötte álló üzleti modell lehetővé teszi. A reklámközpontú médiavilágból egy olyan világba lépünk át, ahol a tartalomfogyasztás sokkal közelebb áll ahhoz az üzleti tevékenységhez, amelyet támogatni hivatott. Büszke vagyok a csapatomra, erős márkaportfóliót építettünk fel, amely a bővülő ügyfélkört új üzleti modellekkel szolgálja ki” - mondta el Alberti Petra.
„Az elmúlt két évben szorosan együtt dolgoztam Bijannal a cég működésének racionalizálásban és az üzleti fókusz megtalálásában. Úgy érzem, most egy fontos ponthoz érkeztünk, hogy felszabadítsuk a portfoliónkban rejlő teljes potenciált. Izgatottan várom, hogy folytassam a munkát és a megkezdett változás élére álljak” - tette hozzá Fenyővári Szilvia.
„Bijan erős elkötelezettsége a Marquard Group Hungary felé bennünket is inspirál. Izgatott vagyok, hogy a MediaLab segítségével hozzájárulhatok a folyamatos átalakuláshoz olyan innovatív megoldásokkal, amelyek megváltoztatják márkáink elérési és elköteleződési modelljeit” - nyilatkozta Lencsés Dávid.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk