Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. július 15.

Visszahozná a kézzel írt szerelmes leveleket a Posta

Újabb állomásához érkezett a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Magyar Posta „Kézzel írott levelek” social media tartalmi platformja. A Szerelmes levelek Gyárfás Dorkával videósorozat a már két évvel korábban bevezetett social media stratégia egy újabb fontos mérföldköve, melyet a Dot Creative alkotott.

Kampánycél: Ahogyan korábban a Kézzel írott levelek esetében is, a jelenlegi kampány célja, hogy a digitális lehetőségek helyett a közvetlen kapcsolattartásra ösztönözzön, plasztikusan mutassa be azt az értéktöbbletet, amit a levélírás jelent és ezen keresztül mutasson rá a Magyar Posta évszázados társadalmi szerepére.

Kreatívkoncepció: Egy szerelmeslevél megírása romantikus gesztus, egyben nehéz feladat, mert érzelmeket kell megfogalmazni. Bármekkora öröm is szerelmeslevelet kapni, pláne a mai digitális világban, még sem tesszük már. Miért?

Talán, mert a kézzel írott levelekkel való kommunikáció régimódinak tűnik. De, ha belegondolunk nagyszüleink, szüleink még így tartották a kapcsolatot egymással, és ezeket a kézzel, gondosan megformált leveleket sokan ma is őrzik kedves emlékként, és mindig örömmel veszik elő, mutatják meg az egymásnak írt sorokat.

A Szerelmes levelek ügyével és hosszú távú tematizálásával szeretnénk felhívni a figyelmet a kapcsolattartás fontosságára, a kézzel írott levelek értékére és érzéseik papírra vetésére inspirálni a közönséget.  

Mindezt a folyamatos social kommunikáció mellett, egy videósorozattal valósítjuk meg. A Szerelmes levelek Gyárfás Dorkával egy több részből álló online videósorozat, melyben a szereplők olyan közismert személyek, akik vállalták azt a nem könnyű feladatot, hogy szerelmes levelet írjanak kedvesüknek a kamerák előtt, miközben megismerhetjük szerelmük történetét. Gyárfás Dorka a sorozat háziasszonyaként kérdéseivel és tanácsaival segíti vendégeit a levél megírásában, amiből remek beszélgetések kerekednek.  

Panulin Ildikó, a Magyar Posta szóvivője elmondta: „Arra buzdítjuk követőinket, írják meg a számukra legkedvesebbeknek, mit jelent, hogy mellettük vannak a mindennapokban. Ahogy a videókban is látható: egy elsőre nehéznek tűnő szerelmeslevél megírása egyszerűvé válik, ha a számunkra legfontosabb személyre gondolunk és megmerjük fogalmazni az érzéseinket. Mindehhez pedig további kísérő tartalmakkal nyújtunk segítséget.”

Hiszen, ahogyan a videókban is elhangzik, bár elsőre nem tűnhet könnyűnek, de megéri szerelmeslevelet írni!

Alkotók listája:

Megbízói oldal: Magyar Posta Zrt.

  • Marketingkommunikációs igazgató: Török Szabolcs
  • Társasági kommunikációs osztályvezető, szóvivő: Panulin Ildikó 
  • Kommunikációs munkatárs: Dudás Rita

Reklámügynökség: Dot Creative Kft.

  • Content director: Surowiak Marci
  • Senior content manager: Juhász Luca
  • Content manager: Kovács Adél
  • Operations and Client service director: Braun Annamária
  • Senior Account manager: Endrész Dorothea

Produkció: Vécsei Márton

Jelmez: Szlávik Juli

VFX: Szentirmai Zénó

Főszereplők:

  • Gyárfás Dorka,
  • Molnár Ferenc Caramel,
  • Szilágyi Molnár Szilvia,
  • Balla Máté,
  • Schütz Nikolett,
  • Bernek-Mutina Ágnes,
  • Bernek Péter,
  • Szentesi Éva,
  • Veréb Viktor.
 
 

 

 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk