Újabb állomásához érkezett a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Magyar Posta „Kézzel írott levelek” social media tartalmi platformja. A Szerelmes levelek Gyárfás Dorkával videósorozat a már két évvel korábban bevezetett social media stratégia egy újabb fontos mérföldköve, melyet a Dot Creative alkotott.
Kampánycél: Ahogyan korábban a Kézzel írott levelek esetében is, a jelenlegi kampány célja, hogy a digitális lehetőségek helyett a közvetlen kapcsolattartásra ösztönözzön, plasztikusan mutassa be azt az értéktöbbletet, amit a levélírás jelent és ezen keresztül mutasson rá a Magyar Posta évszázados társadalmi szerepére.
Kreatívkoncepció: Egy szerelmeslevél megírása romantikus gesztus, egyben nehéz feladat, mert érzelmeket kell megfogalmazni. Bármekkora öröm is szerelmeslevelet kapni, pláne a mai digitális világban, még sem tesszük már. Miért?
Talán, mert a kézzel írott levelekkel való kommunikáció régimódinak tűnik. De, ha belegondolunk nagyszüleink, szüleink még így tartották a kapcsolatot egymással, és ezeket a kézzel, gondosan megformált leveleket sokan ma is őrzik kedves emlékként, és mindig örömmel veszik elő, mutatják meg az egymásnak írt sorokat.
A Szerelmes levelek ügyével és hosszú távú tematizálásával szeretnénk felhívni a figyelmet a kapcsolattartás fontosságára, a kézzel írott levelek értékére és érzéseik papírra vetésére inspirálni a közönséget.
Mindezt a folyamatos social kommunikáció mellett, egy videósorozattal valósítjuk meg. A Szerelmes levelek Gyárfás Dorkával egy több részből álló online videósorozat, melyben a szereplők olyan közismert személyek, akik vállalták azt a nem könnyű feladatot, hogy szerelmes levelet írjanak kedvesüknek a kamerák előtt, miközben megismerhetjük szerelmük történetét. Gyárfás Dorka a sorozat háziasszonyaként kérdéseivel és tanácsaival segíti vendégeit a levél megírásában, amiből remek beszélgetések kerekednek.
Panulin Ildikó, a Magyar Posta szóvivője elmondta: „Arra buzdítjuk követőinket, írják meg a számukra legkedvesebbeknek, mit jelent, hogy mellettük vannak a mindennapokban. Ahogy a videókban is látható: egy elsőre nehéznek tűnő szerelmeslevél megírása egyszerűvé válik, ha a számunkra legfontosabb személyre gondolunk és megmerjük fogalmazni az érzéseinket. Mindehhez pedig további kísérő tartalmakkal nyújtunk segítséget.”
Hiszen, ahogyan a videókban is elhangzik, bár elsőre nem tűnhet könnyűnek, de megéri szerelmeslevelet írni!
Alkotók listája:
Megbízói oldal: Magyar Posta Zrt.
- Marketingkommunikációs igazgató: Török Szabolcs
- Társasági kommunikációs osztályvezető, szóvivő: Panulin Ildikó
- Kommunikációs munkatárs: Dudás Rita
Reklámügynökség: Dot Creative Kft.
- Content director: Surowiak Marci
- Senior content manager: Juhász Luca
- Content manager: Kovács Adél
- Operations and Client service director: Braun Annamária
- Senior Account manager: Endrész Dorothea
Produkció: Vécsei Márton
Jelmez: Szlávik Juli
VFX: Szentirmai Zénó
Főszereplők:
- Gyárfás Dorka,
- Molnár Ferenc Caramel,
- Szilágyi Molnár Szilvia,
- Balla Máté,
- Schütz Nikolett,
- Bernek-Mutina Ágnes,
- Bernek Péter,
- Szentesi Éva,
- Veréb Viktor.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk