Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. június 24.

Villamosmegállóban álló spájzzal kampányol a Magyar Termék

A kutatások azt mutatják, hogy a COVID utáni időszakban jelentősen nőtt a hazai termékek népszerűsége. A legjobban éppen a fiatal, 18-25 éves felnőttek körében, akiknél a pandémia előtt kevésbé volt fontos döntési szempont az áruk hazai eredete. A Magyar Termék Nonprofit Kft. szervezésében zajló, „A mi spájzunk” elnevezésű kampány elsősorban a budapesti, fiatalabb korosztály figyelmét igyekszik a hazai áruk által képviselt értékekre irányítani. Az akcióhoz széles termékpalettával rendelkező gyártók csatlakoztak.

Kreatív koncepció: A kampány központi eleme az a "full branding" villamosmegálló a Nyugati pályaudvarnál, amelyben Magyar Termék védjegyes termékekből egy valódi éléskamrát rendeztünk be a 4-6-os villamos le-, és felszálló utasai számára. A spájz polcaira és hűtőszekrényébe jó néhány hazai termék került fel, jórészt valódi 3D csomagolás, illetve dummy termék formájában. A meglepő, és számos érdeklődő tekintetet odavonzó installáció mellett a védjegyes termékek júniusi kampányát további citylight poszterek és social média hirdetések egészítik ki.

A kampány fő üzenete: A Magyar Termék védjegyes termékek 2022-es kampányai egységesen „A hazai az igazi!” szlogennel láthatók. A tudatos vásárlást előtérbe helyező kommunikáció célja, hogy a hazai eredetű, ellenőrzött, megbízható termékeket a fogyasztók minél szélesebb körében népszerűsítse.

„Rendkívül büszke vagyok a júniusi kampányunknak erre az igazán extrának mondható, egyedi elemére. A csupa hazai terméket „élőben” bemutató spájzunkkal is azt szerettük volna üzenni, hogy a Magyar Termék ma már sokkal több, mint védjegy. A csatlakozó vállalatok és márkák olyan közösséget alkotnak, amelyben a védjegyhasználaton túli értékekkel is gazdagodnak. Ez a fajta, az értékesítést és a jó hírnevet egyaránt támogató összefogás rendkívülinek mondható a hazai piacon” – nyilatkozta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.

Érdekesség, behind the scenes: A közös finanszírozás előnyeit kihasználva a jól ismert, nagy márkák mellett kisebb, feltörekvő gyártók is megjelenéshez juthatnak. „A mi spájzunk” installációban résztvevő vállalatok listája: Abonett Kft., CERES Zrt., Cornexi Food Kft., Detki Keksz Kft., Gyulahús Kft., Naszálytej Zrt., NT Élelmiszertermelő és Kereskedelmi Kft., Sofidel Hungary Kft., Soós Tészta Kft., SPAR Magyarország Kft., URBAN Édesipari Kft., Bábolna Bio Kft., Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft., Corax-Bioner Zrt., Farm Tojás Kft., Garat Malomipari Kft., Globus Zrt., MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft., Multi-Cikória Kft., Nagy és Fia Kft., Naturland Kft., Papet Kft., Pölöskei Italgyártó Kft., Renew Technologies Hungary Kft., Sió-Eckes Kft., Univer Product Zrt., Vija-Fa Kft.

Alkotók listája:

Megbízó:  MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft.

  • Ügyvezető: Benedek Eszter
  • Marketing koordinátor: Beck Gabriella

Reklámügynökség: KNK PR&MÉDIA Kft.

  • Ügyvezető: Knapcsek Katalin
  • Kreatív: Torday Gábor
  • Art director: Nagy Anna
  • Projekt menedzser:  György Fruzsina, Ruszin-Sáry Adrienn

Fotós: Drajkó Orsolya

DTP: Colorée Stúdió, Kreiter Ágnes

OOH Média Produkció: JCDecaux Hungary Zrt.

  • Innovation specialist: Barta Zsuzsanna
  • Account Teamleader: Nagy Dénes

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk