A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a JYSK több mint 4 ezer terméket forgalmaz a matracoktól és kerti bútoroktól kezdve az olyan lakberendezési cikkekig, mint a vázák, műnövények és szőnyegek. A JYSK adatai szerint a termékek több mint felénél csökkentek az árak a tavalyi évhez képest.
„Az a célunk, hogy a vásárlók elsőszámú választása legyünk, amikor a lakberendezésről van szó. Az elmúlt évek során sok más vállalathoz hasonlóan mi is tapasztaltuk, hogy a költségek az egész üzletágunkban növekedtek, részben az infláció és a globális bizonytalanság miatt. Ezeknek a költségeknek a nagy részét a JYSK viselte, mert azt szeretnénk, hogy áraink mindig versenyképesek legyenek. Ezért a népszerű termékek széles skáláján még tovább csökkentettük az amúgy is alacsony árainkat" - mondta Jørgen Lund, a JYSK marketingért, értékesítésért és terjeszkedésért felelős ügyvezető alelnöke.
Mindig Alacsony Áron további 300 termék
A JYSK célja, hogy a skandináv minőségi termékeket mindenki számára elérhetővé tegye, éppen ezért hozta létre a JYSK a „Mindig Alacsony Ár” kategóriájú termékeket. Ebben a kategóriában az árat különösen versenyképes szinten rögzítik. A JYSK 2023-ban 300 termékkel, 1200-ról 1500-ra növelte az ebbe a kategóriába tartozó termékek számát, ami egy JYSK üzlet teljes választékának akár felét is jelenti. Az elmúlt év során pedig ebben a kategóriában az árak világszerte a termékek több mint 65 százalékánál csökkentek.
Bár a termékek árai országonként eltérőek lehetnek, az árcsökkentések a JYSK több mint 3000 üzletének mindegyikében megtalálhatók.
„Az alvás és a lakberendezés területén a skandináv dizájnról vagyunk ismertek, és üzleti modellünk lényege, hogy mindig népszerű termékeket kínálunk akciósan, nagyon kedvező áron. Szeretnénk megkönnyíteni a vásárlók számára, hogy továbbra is a JYSK-öt válasszák, miközben tudják, hogy áraink mindig versenyképesek. Ezért nagyon örülök, hogy ennyi termék árát tudjuk csökkenteni" - mondja Jørgen Lund.
Magyarországon is csökkentek az árak
A JYSK így Magyarországon is több, alapvető lakberendezési termék árát csökkentette az elmúlt időszakban. Augusztus vége óta közel 750 „Mindig Alacsony Ár” feliratú termék ára csökkent a JYSK-nél, átlagosan közel 15 százalékkal.
„Rendszeresek az akciók az üzletekben, de fontosnak tartjuk, hogy a termékek egy része minden nap, ugyanazon az alacsony áron legyen elérhető, ezért vezettük be a „Mindig Alacsony Ár” termékeket a JYSK-nél. A nehezebb gazdasági helyzet miatt azonban itt, a „Mindig Alacsony Ár” termékeknél csökkentettük az árakat az elmúlt időszakban. Ezeknek a termékeknek közel 50 százaléka átlagosan közel 15 százalékkal kedvezőbb áron érhető el az augusztus végén érvényes árhoz képest. Ezek között olyan alapvető termékek is megtalálhatóak, mint az ágyneműk, háztartási aprócikkek, bútorok, így például szekrények és kanapék" - mondta Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Ausztriáét és Görögországért felelős country directora.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk