Egy felmérés szerint a Z generáció 67%-a érzi úgy, hogy a napjainkban gyakran használt címkék korlátot jelentenek számukra valódi énjük kifejezésében. Ezért részükről egyre nagyobb igény mutatkozik arra, hogy lerombolják az előítéletek által felállított korlátokat, miközben a társadalmat az egyéniség kifejezésének és elfogadásának nyitottságra ösztönözzék. A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Samsung elkötelezett amellett, hogy segítse felhasználóit kreativitásuk felfedezésében, és eszközt biztosítson a bennük rejlő egyediség kifejezésére. A Samsung SG Lewis-szal együttműködve bemutatja, miért fontos egyéniségünk minél több oldalát megismerni, illetve lehetőséget ad arra, hogy megnyíljon előttünk az inspiráció és a felfedezés új világa.
SG, aki, a Coachella nyüzsgő tömegét szabadidejében az angol pontyhorgászat egyik legikonikusabb helyszínére, a Wraysbury-tóra cseréli. A kampány videójában elárulja, hogy a Galaxy Z Flip4 a pihenés során hogyan segíti az önkifejezést, teret adva magának az elvonulásra és az elmélkedésre.
„Mindig is szerettem koncertezni, látni, ahogy az emberek reagálnak a zenére, és érezni az energiát köztem és a közönség között, viszont a horgászat iránti szeretetem teret és nyugalmat ad a kreatív gondolkodáshoz. Édesapám adta át nekem ennek a hobbinak szeretetét, de most már csak saját magamért járok el horgászni. Ez a közeg merőben eltér a koncertek hangulatától, ugyanakkor fontos, hogy egy kicsit vissza tudjunk lépni és mindenki megtalálja a saját Flip Side-ját, rejtett oldalát”– nyilatkozta SG Lewis.
„Lewis olyan művész, aki az élet minden területén az önkifejezésre törekszik. A Samsungnál örömmel támogatjuk a kreativitást erőteljes innovációnk révén. Az összehajtható okostelefon piacon elért fejlesztéseink megváltoztatják a mobileszközök használatának módját. Vegyük például a Galaxy Z Flip4-et - ez egy olyan készülék, amely középpontjában a személyre szabhatóság áll, valamint segíti felhasználóit abban, hogy kilépjenek a komfortzónájukból, és megtalálják a kreativitást és az önkifejezést az életük minden területén” – mondta Benjamin Braun, a Samsung európai marketing igazgatója.
A kampányvideóban SG Lewis új dalának, a Fever Dreamnek egy részlete is hallható, amelyet január 10-i megjelenését követően a zenész 2023 tavaszán induló európai turnéján játszik majd élőben közönségének.
A Samsung új generációs mobileszközei a Galaxy Z Flip4 és a Galaxy Z Fold4, valamint a Galaxy Buds2 Pro és Galaxy Watch5 segítenek a felhasználóknak megélni és kifejezni életük kreatív oldalát. A Samsung eszközeivel kapcsolatos további információk a samsung.com oldalon érhetőek el.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk