A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a dm Magyarország idén rendhagyó módon, az éves “Érezd az inspiráció erejét!” mottóval összhangban ünnepli az anyák napját. Kemény Zsófi, Hevesi Judit és Vörös István kortárs költőkkel együttműködve olyan modern versekkel köszöntik az édesanyákat, melyek a mai életünk történéseit, körülményeit és kihívásait helyezik a középpontba. A kampányhoz készült microsite-on nemcsak a verseket, de az együttműködő költők személyes gondolatait is elolvashatjuk, illetve fiatal színészek előadásában hallgathatjuk meg az elkészült műveket.
A “Versek anyunak” kampány célja, hogy megreformálja az anyák napi verseket, melyek gyakran szóhasználatban és mondandóban is túlságosan a múlthoz kötődnek, így nehezen illeszkednek a mai, modern életünkhöz, a gyerekek nehezen tanulják meg a szövegüket. A dm Kemény Zsófival, Hevesi Judittal és Vörös Istvánnal együttműködve indította a kampányt, mindhárom költő kettő verset írt, illetve mindannyian más-más módon közelítették meg az anyaság témáját. A dm-hez testhezálló egy anyukákat ünneplő kampány, hisz sajátmárkás kínálatában számtalan olyan terméket találunk, ami kifejezetten megkönnyíti az édesanyák életét, kezdve a legmodernebb kritériumoknak megfelelő babaápolási termékektől, a bio élelmiszereken át egészen a környezettudatos háztartási szerekig. Emellett a márka egész évben tartó kampánya az inspirációt helyezi fókuszba, tavasszal pedig a művészet adta inspirációt, így nem meglepő, hogy anyák napján a kortárs művészet bevonásával és ösztönző erejével köszöntik az édesanyákat.
A kampány kortárs jellegét erősítik azok a versmondó filmek, melyek Mészáros Blanka és Tasnádi Bence, a Radnóti, illetve a Katona József Színház fiatal színészeinek közreműködésével készültek. A hat rövid videónak köszönhetően a versek nemcsak életre keltek, de azt is segítik, hogy idén a virág mellett ezen filmek megosztásával is ünnepeljük az anyukákat.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk