Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. június 09.

Vásárolj be, kapcsolódj ki az Auchan Korzón

Új vásárlásösztönző reklámszpotot készített a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az Auchan bevásárlóközpontjaiban található Auchan Korzókat üzemeltető Nhood Hungary marketing csapata, amely ezúttal is az Auchan hipermarketek üzletsorainak széleskörű vásárlási, szolgáltatási és kikapcsolódási lehetőségeire hívja fel a figyelmet.

Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken: Az új film május 23-tól a márka weboldalán, közösségi platformjain, illetve márkanagyköveteinek online csatornáin látható. A kapcsolódó online kampány június 13-án indul a YouTube-on, és egy hónapig tart.

A reklám fő üzenete :

A Paprika Studios Kft. által megalkotott film, melynek forgatási helyszíne a nemrégiben felújított soroksári Auchan Korzó, fő üzenete a 2020-ban bevezetett „Vásárolj be, kapcsolódj ki” szlogenre épül, és elsődleges célja, hogy a márkanevet a fogyasztók az élményteli shoppingolással kapcsolják össze.

Kreatív koncepció:

Az Auchan Korzónak a két évvel ezelőtti márkanév és szlogenváltás óta ez a harmadik önálló reklámfilmje. Az erősen sales fókuszú első reklámnak a márkanagykövetek bemutatása, illetve az országszerte 18 helyszínen mintegy 650 üzletet, szolgáltatót, éttermet és kávézót felvonultató Auchan Korzók sokoldalúságának szemléltetése volt a célja, míg a második táncos reklámszpot inkább mood film volt, amely azt sugallta, hogy az Auchan Korzókon mindenki jól érezheti magát, hiszen a hipermarkethez tartozó üzletek látogatása feldobja a legszürkébb hétköznapot is.

A mostani, harmadik film az előző kettőt kombinálja, hiszen a vásárlásösztönző üzenet mellett legalább akkora a hangsúly a hangulati elemeken. A reklámfilmben Lékai-Kiss Ramóna és Stohl András, az Auchan Korzó bevásárlópontok márkanagykövetei angyalként repítenek végig egy meglepett lányt az Auchan Korzón, aki annak ellenére, hogy nem erre készült, hiszen csak egy levelet jött feladni, élete legjobb napját éli át.

A szpot végén feltűnő idősebb párból arra lehet következtetni, hogy a márkanagykövetek másokat is körbe kalauzolnak, vagyis az Auchan Korzók látogatása minden vásárlónak hasonlóan élményteli napot ígér. A film jó hangulatú, lendületes, gyors vágásokkal operál, a történet musicalszerű, éneklős elmesélése pedig az érzelmekre hat, és szerethetővé teszi a márkát.

Az elkészült reklámszpotot kétféle verzióban is megtekinthetik az érdeklődők. A hosszabb vágat egy perces, de egy rövidebb, fél perces verzióval is találkozhatnak a követők az Auchan Korzó Facebook, Instagram oldalán, YouTube csatornáján, és a honlapján, valamint márkanagyköveteinek közösségi média felületein.

Fonay Gergely, az Auchan Korzókat üzemeltető Nhood Hungary Marketing Vezetője a projekttel kapcsolatban a következőket nyilatkozta:

„A most készült reklámfilmmel nagyon elégedettek vagyunk, A filmben azt szerettük volna megmutatni, hogy az Auchan Korzókon minden adott egy élményteli, kellemes nap eltöltéséhez, hiszen az üzletek, szolgáltatók és éttermek széles palettája várja a vásárlókat. A jókedvű, lendületes, musicalszerű megvalósítás reményeink szerint még közelebb hozza a márkát a fogyasztókhoz, az eddigi visszajelzések mindenesetre pozitívak. Természetesen itt nem állunk meg, hosszútávú terveinkben további kreatív reklámfilmek szerepelnek.”

Érdekességek:

A reklámfilmben az Auchan Korzó márkanagykövetei, Lékai-Kiss Ramóna és Stohl András, nemcsak szerepelnek, hanem énekelnek is. Emellett a szpot két vásárlói célcsoportot is bemutat. Megjelenik benne a fiatalabb huszonéves, és az idősebb, ötven pluszos generáció, arra utalva, hogy az Auchan Korzókon minden vásárlói réteg és korcsoport megtalálhatja, amit keres, legyen szó termékről, szolgáltatásról vagy étkezésről, kikapcsolódásról.

Alkotók listája:

Készítő: Nhood Hungary

  • Marketing vezető: Fonay Gergely
  • Brand Manager: Nagy Laura

Produkciós cég: Paprika Studios

  • Producer: Kristóf Attila/Dárdai Balázs
  • Rendező: Dombóváry Kristóf
  • Operatőr: Kolba Bence
  • Gyártásvezető: Dárdai Balázs

Utómunka: Paprika Shorts

  • Vágó: Beke Dani
  • Colorist: Paprika Shorts
  • VFX: Paprika Shorts
  • Zene: Audio Network

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk