Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. július 15.

Váratlan Nyár vár a Telekommal

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Telekom kampánya szó szerint az egész nyarat teletölti élményekkel. A Váratlan Nyár június 1-jén egy exkluzív Billie Eilish streamkoncerttel indult, azóta a Telekomosok több mint 100 élményből válogathatnak a Telekom alkalmazásban. A mechanizmust támogató integrált kampány egészen augusztus végéig fut számos eszközön és felületen, úgy is mint: TV, kültér, online, social és PR.

Kampánycél és stratégia: “Törődő márkaként a Telekom mindig az ügyfelei igényeit tartja szem előtt és szolgáltatásaival ha kell ott van minden helyzetben" - mesél a Telekom oldaláról Balogh Timi, a Váratlan Nyár kampány szakmai projektvezetője. “Ez volt a mozgatórugónk a nyári időszak tervezésekor is. Azt tapasztaltuk, hogy az elmúlt évek nehézségei, a folyamatos alkalmazkodás megviselte az embereket, akik ezért idén végre szeretnének pihenni, ki és - újra kapcsolódni egymáshoz, egyszóval: leginkább a feltöltődésre vágynak. Éppen ezért a Telekom egy olyan lépésre szánta el magát, ami egyedülálló a hazai – de talán az európai – telekommunikációs szektorban is. A megszokott telco ajánlatok mellett élményeket adunk ügyfeleinek a Telekom alkalmazáson keresztül. A Telekom által életre hívott és támogatott zenei események mellett (Billie Eilish Exkluzív Streamkoncert, Electronic Beats, Telekom VOLT, ZamJam és Strand Fesztiválok) a márka országszerte több mint 100 partnerrel társult. Ez a több hónapnyi toborzás és összehangolt csapatmunka tette lehetővé azt, hogy az ügyfelek több mint 100 program közül találhassák meg a kedvükre valót. Reményeink szerint ezzel a Telekom is hozzájárulhat ahhoz, hogy a nyár végére mindenki kipihenve és feltöltődve vághasson bele az őszi időszakba.”

A kampány/reklám fő üzenete: Telekomosként ilyen nyarad még sosem volt!

A Váratlan Nyárba minden belefér Billie Eilishtól az erdőmerülésig: több mint 100 élményt és inspirációt tartogatunk a Telekom alkalmazásban, hogy végre feltöltődhess.

Kreatív koncepció: Élményt ajándékozni mindig hálás feladat, hiszen minden élmény magában hordozza a feltöltődés lehetőségét. Az, hogy ebben a helyzetben egy váratlan helyről: a Telekom alkalmazáson keresztül érkeznek az élmények, irányt adott a Váratlan Nyár koncepcióhoz. Azonban nem csak az élmények forrása a váratlan: szeretnénk, ha a márka által nyújtott élmények váratlanná tennék az ügyfeleink nyarát is. Éppen ezért a Telekom nem csak adja ezeket az élményeket, hanem - egyfajta programajánlóként, vagy nyár-kalauzként - inspirálja is az embereket, hogy hogyan tudnak még a leghétköznapibb szituációból is valami többet, valami életre szólót, valami igazán váratlant kihozni.

Érdekesség, behind the scenes: A kampány kiterjesztéseként, az eseményaktivációk részeként a megújult Telekom Szezám alkalmazást, korábbi nevén ZOOM appot is bevetjük, hogy még váratlanabbá tehessük a fesztiválélményeket. Az alkalmazás segítségével idő- és geolokációs alapon tudunk nyereményeket elrejteni a magenta színű felületek mögé, amelyeket az alkalmazás segítségével megtalálhatnak a felhasználók. Így minden magenta még egy extra élményt is rejthet a feltöltődésükhez. 

Alkotók listája

Megbízói oldal: Magyar Telekom

  • Márkakommunikációs igazgató: Szabó Béla Attila
  • Szakmai projektvezető: Balogh Timi
  • Szegmenskommunikációs vezető: Barna Péter
  • Márka aktivációs vezető: Sántha Tamás
  • Kampány lead: Harmati Judit
  • Event lead/event expert: Fejszák Judit
  • PR/Social Expert: Czabányi Enikő
  • Content Expert: Horváth Flóra
  • Media Expert: Sebesta Dóra
  • Marketingkommunikáció: Varga Kristóf, Sipos Alexandra
  • Márka Stratégia: Bödör András

Reklámügynökség: mito

  • Kreatív: Marosi Gergő, Jávor Bence, Bagladi Gábor, Kanics Kriszti
  • GFX: Dobrik Georgina, Maglai Peti, Lukács Peti, Kopányi Gábor, Mezey Viki
  • Statégia: Kiss Virág, Kovács Andi
  • Account: Feke Niki, Huszár Rita, Zimre Kati, Buza Laura, Bodnár Dia, Jungvirt Tomi, Lakatos Nóri
  • Produkció: Soós Enikő, Szalay Dia
  • Social: Ormoshegyi Nóri
  • Webfejlesztés: Romász Andrea, Horner Csaba, Kocsis Márton, Mag Tibor
  • Szezám applikáció: Zengo Kft.

Produkció: Kinomoto

  • Rendező: Luka Kostil
  • Operatőr: Kiszler Dániel
  • Producer: Amin Juan
  • Gyártásvezetõ: Verbovszki Fanni
  • Felvételvezetõ: Henyei Csaba
  • 1st AD: Barkóczy Kriszti
  • Art director: Illés Richárd
  • Fővilágosító: Móna Zsolt
  • Stylist: Bognár Hajnalka
  • Vágó: Nemes Oresztész
  • Colorist: Vándor Ádám
  • Digitális utómunka: Deimanik Balázs
  • Fényfestés: VJ Centrum Budapest

Médiaügynökség: Wavemaker

  • Communications manager: Jenei Tímea
  • Senior Strategic Planner:  Miskovicz Anikó
  • PPC Specialist: Molnár Henriett
 
 

 

 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk