Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. augusztus 31.

Változások az eMagnál

Az eMAG jó úton halad a 100 millió eurós beruházással Dunaharasztiban létesülő, 117 ezer négyzetméteres új automatizált logisztikai központjának befejezése felé. Ez a létesítmény a cég Marketplace (piactér) modelljének kulcsfontosságú logisztikai beruházása, amely a régió egyik legnagyobb e-kereskedelmi központját hozza létre; az új bázis nemcsak a hazai, hanem más piacokat is kiszolgál majd. E beruházások, valamint a megerősített menedzsment egyaránt hozzájárul az eMAG stratégiájához, amelynek keretében a magyar vásárlóknak széles termékválasztékot, gyors és megbízható szolgáltatásokat és vonzó ajánlatokat kínál.

Várkonyi Balázs, az Extreme Digital társalapítója 2019-ben lett az eMAG-Extreme Digital ügyvezetője, amikor az egykori két rivális e-kereskedelmi márka bejelentette összeolvadási szándékát. A két márka fúziójának legfontosabb mérföldköveit 2020-ban és 2021-ben elérték, 2022 tavaszától pedig az eMAG oldalán egységes e-kereskedelmi platformot hozott létre a két piacvezető e-kereskedelmi márka. Idén nyártól pedig már egységes regionális márkavíziójával, az eMAG márka alatt, továbbra is hibrid (online-offline) üzleti modellben működik tovább a cégcsoport.

A regionális terjeszkedésre fókuszálva, az eMAG Magyarország igazgatóságának elnökeként szeptembertől Várkonyi Balázs az eMAG nemzetközi tevékenységébe is jobban bekapcsolódik majd. Az eMAG továbbra is számít Kelemen Gyula, az Extreme Digital másik társalapítójának munkájára, aki a dunaharaszti logisztikai központ fejlesztéseinek irányítását végzi.

Daniel Spiridon jelenleg az eMAG cégcsoport üzletfejlesztési vezetője, aki 2021-ben csatlakozott a vállalathoz, és eddigi munkájával jelentősen hozzájárult a csoport régiós e-kereskedelmi ökoszisztémájának továbbfejlesztéséhez. Spiridon korábban tizenöt éven át töltött be vezető pozíciókat a McKinsey tanácsadó cégnél, ahol ügyvezető partnerként vezette a McKinsey romániai képviseletét. A McKinsey telekommunikációs, média és technológiai részlegének regionális vezetőjeként a közép- és kelet-európai vállalatoknak segített felgyorsítani növekedését és digitális átalakulását.

"Megerősítjük a magyarországi menedzsmentet, hogy a jelenlegi összetett gazdasági környezetben is biztosíthassuk az eMAG dinamikus fejlődését. Ezzel tovább kívánjuk építeni a vállalat egyedülálló értékét, amelyet a magyarországi vásárlók már jól ismernek: a több milliós termékkínálatot a legkülönbözőbb kategóriákból, nagyszerű vásárlói élménnyel párosulva, amelyet fejlett technológiai megoldásaink tesznek lehetővé. A mostani bejelentés egyértelmű jele annak, hogy az eMAG a régióban is vezető szerepre törekszik. Daniel és én az elmúlt hónapokban nagyon jól tudtunk együtt dolgozni, és az ő ügyvezetői kinevezése lehetővé teszi, hogy a napi működés mellett az új stratégiánk fejlesztését szinkronban, a lényegi vezetői visszacsatolások mentén végezhessük a jövőben" - nyilatkozta Várkonyi Balázs.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk