Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. február 06.

„Üzleti körökben a kortárshoz nem érteni ma már szégyen”

A kortárs művészet nem csak kreatív és inspirációs forrás, de hidat képez az üzlet és a kultúra között: globális szinten, és már Magyarországon is fontos üzleti kommunikációs és társasági téma. Egyre több vállalat és magánszemély ismeri meg és ismeri el a kortárs képzőművészetet, mint befektetési formát, a céges gyűjtemények divatba jöttek, illetve a kortárs és a branding kapcsolódása is fókuszba került. Ezért az üzleti körökben ma már egyre inkább elvárt, hogy a szereplők rendelkezzenek bizonyos alapismeretekkel és kompetenciákkal ezen a téren.

Ezt az igényt ismerte fel a Hungarian Art&Business (ArtHAB) és a Kortárs Műgyűjtő Akadémia (CCA), és a kor szavára reagálva február 20-án elindítják az első Art&Business üzleti szabadegyetemet az Andrássy úti intézményben. Az előadás+kerekasztal formában megvalósuló, kéthetente, kedd esténként látogatható kurzus gyakorlatorientált tematikája olyan területeken ad rendszerszemléletet, mint az üzleti és a művészeti világ globális helyzete, a kortárs művészet szerepe a marketing- és PR stratégiákban, helye a luxusiparban, kapcsolata a fenntarthatósággal, és a kortárs műtárgy mint befektetés.

„Üzleti körökben a kortárshoz nem érteni ma már szégyen. A kortárs művészettel kapcsolatban a legtöbb alkalommal az „ilyet én is tudok”, a „hát ez nem művészet” és a „bolond, aki megveszi” kijelentésekkel találkozom. Azonban fel kell tennünk magunknak ilyenkor a kérdést, hogy vajon miért kelnek el olyan kortárs alkotások több millió dollárért, amelyekre a klasszikus művészetlátáshoz szocializálódott szemünk a legkevésbé tudja azt mondani, hogy „szép”? Miért keresik mégis a nagy márkák a kortárs megoldásokat, miért és hogyan alkalmazzák a kortárs művészetet a márkakommunikációban? Ilyen és hasonló kérdésekre keressük a válaszokat az első Art&Business szabadegyetemen, amelyet elsősorban olyan üzletembereknek, pénzügyi, PR, marketing- és kommunikációs szakembereknek ajánlunk, akik kényelmesen és gyorsan szeretnék megszerezni ezt a trendi, és ma már alapvetőnek számító tudást” – mondja Gajzágó György kurzusvezető, a CCA alapítója.  „Az a cél, hogy ezen az élményorientált kurzuson a résztvevők üzletileg jól konvertálható, strukturált és naprakész ismeretekre tegyenek szert. Ne felejtsük el: „A tájékozottság az új műveltség!” Remélem, hogy minél több hallgatónk szerez ezzel versenyelőnyt azokkal szemben, akik inkább mintakövetők maradnak, mert lassabban reagálnak a kor igényeire.”

Az első alkalommal – február 20-án – a szervezők azt ígérik, hogy eloszlatják a kortárs művészettel kapcsolatos kétségeket és félreértéseket és képet adnak az art world globális rendszeréről, protokolljairól és meghatározó mozgató mechanizmusairól. A hallgatók megértik majd az összefüggéseket, és megismerhetik, hogy melyek a fő kortárs trendek a világban, és hogyan lehet ezekhez üzletileg kapcsolódni. A kurzus napijeggyel és bérlettel is látogatható. Azok, akik minden modult meghallgatnak, a tanfolyam végén oklevelet kapnak.

Az Art&Business szabadegyetemre a HAB >>Facebook-eseményén keresztül lehet jelentkezni.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk