Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. április 12.

Újra menhelyi állatoknak gyűjt a Lidl

A Lidl menhelyi állatok étkeztetését segítő programja 2016-ban indult útnak. A Telitálka kampányban ezúttal 2022. április 11-től egy online puzzle keretében járulhatnak hozzá a vállalat állatbarát követői az adomány összegéhez: vidám, kedves, szintenként egyre nehezedő képkirakó-kihívásokat kell teljesíteniük. Ha valaki mind a 15 feladványt megoldja, sorsoláson is részt vesz, amelyen értékes tárgyi nyereményeket és Lidl utalványkártyákat nyerhetnek a szerencsések.

Ugyanakkor a kampánnyal a vállalat célja nem csupán az adományozás, de a felelős állattartás népszerűsítése is. Ennek érdekében a meghirdetett játék keretében ehhez kapcsolódó információkat is megosztanak a játékosokkal, hogy tudatosítsák a résztvevőkben: az állattartás óriási felelősség. Az idei Telitálka során arra hívják fel a figyelmet, hogy ha kisállatot fogadunk magunkhoz, fontos ismernünk annak szükségleteit és természetét ahhoz, hogy mi is és a négylábú barátunk is boldog lehessen.

„Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy a menhelyi állatok is megkapják a nekik járó szeretetet és ne szenvedjenek hiányt finom falatokban sem, amihez 2016 óta már összesen közel 60 tonna állateledellel járultunk hozzá. Társadalmi felelősségvállalási tevékenységünknek ugyanakkor ez csak egy kis szelete, hiszen kiemelten kezeljük a hátrányos helyzetű gyermekek és családtagjaik megsegítését. Ez irányú elköteleződésünket jól mutatja, hogy a 2021-es gazdasági évben összesen közel 360 millió forint értékben adományoztunk stratégiai partnereinken keresztül tartós élelmiszert és non-food termékeket a rászorulók számára” – emelte ki Tőzsér Judit,a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk