„Ahogy a Márkáéban is, hiszünk a magyar brandek erejében és értékében. Büszkék vagyunk rá, hogy a Gyöngy üdítőital védjegye után, az Adrenalin brand is a portfóliónkba került” – idézi a Márka Pécskövi Tibor ügyvezetőt és tulajdonostársat a LinkedIn oldalán.
A Márka az elmúlt időszakban új köntösben, új ízekben és receptúrákkal indította útjára a Gyöngy szénsavas üdítőitalokat a magyar FMCG piacon. Célkitűzésük, hogy a jövő év elején az ismert energiaitalcsaládot is megújult formában dobják piacra. Az új ízélményekhez új imidzset és egyben szlogent is párosítanak az új brand-tulajdonosok.
„A termék- és csomagolásfejlesztés, valamint az arculattervezés a szerződéskötés óta stratégiaiból, szerelemprojektbe fordult át a munkacsoportunkban” – teszi hozzá Horváth Adrienn marketing igazgató.
Az Adrenalin energy drink arculatának és a csomagolásának tervezésére meghívásos tendert írt ki a Márka marketing csapata; a kiválasztott nyertes munkát pedig a győri RAW Agency nyújtotta be. A két cég először működik együtt, és mindkét fél maximálisan elhivatott, hogy új fejezetet nyissanak az energiaitalpiacon.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk