Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. december 15.

Újabb magyar márka került a Márkához

„Ahogy a Márkáéban is, hiszünk a magyar brandek erejében és értékében. Büszkék vagyunk rá, hogy a Gyöngy üdítőital védjegye után, az Adrenalin brand is a portfóliónkba került” – idézi a Márka Pécskövi Tibor ügyvezetőt és tulajdonostársat a LinkedIn oldalán.

 A Márka az elmúlt időszakban új köntösben, új ízekben és receptúrákkal indította útjára a Gyöngy szénsavas üdítőitalokat a magyar FMCG piacon. Célkitűzésük, hogy a jövő év elején az ismert energiaitalcsaládot is megújult formában dobják piacra. Az új ízélményekhez új imidzset és egyben szlogent is párosítanak az új brand-tulajdonosok.

„A termék- és csomagolásfejlesztés, valamint az arculattervezés a szerződéskötés óta stratégiaiból, szerelemprojektbe fordult át a munkacsoportunkban” – teszi hozzá Horváth Adrienn marketing igazgató. 

Az Adrenalin energy drink arculatának és a csomagolásának tervezésére meghívásos tendert írt ki a Márka marketing csapata; a kiválasztott nyertes munkát pedig a győri RAW Agency nyújtotta be. A két cég először működik együtt, és mindkét fél maximálisan elhivatott, hogy új fejezetet nyissanak az energiaitalpiacon.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk