Tovább terjeszkedik a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a JYSK Magyarországon, augusztus végén hazánkban újabb áruház nyitja meg a kapuit. A budapesti váci úti egységgel együtt már 99 áruházzal rendelkezik a vállalat az országban. Év elején Várpalotán, illetve Bicskén nyílt áruház, tavaly novemberben pedig Kispesten és Szarvason adtak át egy-egy új üzletet.
„2024 végéig még további két áruház nyitását tervezzük, ezzel még inkább lefedve az egész országot JYSK üzletekkel. Fontosnak tartjuk ugyanis, hogy mind a fővárosban, mind pedig vidéken elérhető közelségben legyünk a vásárlóink számára. Éppen ezért a terjeszkedés és üzletnyitások során igyekszünk mindig szem előtt tartani, hogy melyek azok a területek, ahol hiánypótló lehet egy új JYSK áruház megnyitása” – mondta Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Ausztriáét és Görögországért felelős country directora.
Az új áruházak kialakításánál kiemelt figyelmet fordít a JYSK a fenntarthatóságra és az energiahatékonyságra. Az úgynevezett 3.0-ás koncepciónak a része többek között egy olyan világítási rendszer beszerelése, melyet szakaszosan, három ütemben lehet felkapcsolni. Ennek köszönhetően az áruházak világításának energiafogyasztása legalább 25 százalékkal csökkenthető. Az energiahatékonyságot továbbá az is segíti, hogy az izzókat LED-ekre cserélik, és ahol lehet, mozgásérzékelőket szerelnek fel.
Az új koncepció jegyében az üzletek kialakítása és berendezése is változik. A közel ezer négyzetméteres új, Váci úti áruházban 3 bemutató-szoba segíti a bútorok közötti eligazodást, valamint külön matrac-stúdió is található, ahol a vásárlók nem csupán kipróbálhatják a termékeket, de szakszerű tanácsokat is kaphatnak a JYSK szakértőitől. Az új üzletben a dekorációs kellékek és a kiegészítők is nagyobb teret kaptak, melyek szezonálisan frissülnek.
Az új áruházak nyitása mellett a meglévő üzleteit is folyamatosan fejleszti a JYSK az úgynevezett 3.0-ás üzletkoncepciója szerint. Ez azt jelenti, hogy 2024 év végéig a vállalat minden áruháza, világszerte több mint 3300 egység megújul. Magyarországon augusztus 28-án megújulva nyitja meg újra kapuit az Orosházi és a Dunaújvárosi JYSK áruház,októberben pedig a budapesti Récsei Centerben, illetve Veszprémben újul meg a JYSK egy-egy áruháza, immár az új koncepció szerint átátalakítva.
A JYSK az áruháznyitásokhoz jótékonysági akciókat is szervez. Ez a szintén MMSZ tag Sharityvel együttműködve történik, amely egy olyan telefonos alkalmazás és weboldal, melyen keresztül a világon elsőként van mód csupán néhány kattintással adakozni, akár pénz nélkül is. Azaz például a JYSK esetében is a kiskereskedelmi áruházlánc az, aki felajánlja a teljes összeget, viszont a lakosság szavazza meg, hogy ezt mely szervezet kapja. A JYSK-nél az áruháznyitások során a vásárlók és a lakosság segítségével mindig az adott helyi szervezetek közül választanak ki egyet, amely 500 ezer forintos JYSK utalványt kap ajándékba.
A Váci úti üzletnyitás kapcsán 10 szervezet jelentkezett a felhívásra. A szavazás során összesen 3346 db szavazat érkezett, ebből 1824 db-ot kapott az első helyezett. A győztes a 13. kerületi Katasztrófavédelmi és Polgárőr Egyesület lett. A szervezet elkötelezett az állampolgárok biztonságának növelése és a közösség védelme mellett. Az egyesület tagjai polgárőrök, katasztrófavédelmi szakemberek és önkéntesek, akik aktívan részt vesznek a különböző katasztrófahelyzetek kezelésében, a helyi közösségek támogatásában és a lakosság felkészítésében. Céljuk a Katasztrófavédelmi és Polgárőr Egyesület munkájának támogatása olyan eszközök beszerzésével, amelyek elengedhetetlenek a katasztrófahelyzetekben történő gyors és hatékony kitelepüléshez, felderítéshez és mentési munkálatokhoz, valamint a közösségi célok eléréséhez.
Az áruházlánc az új üzlet megnyitója apropóján a nyitás napján az akciók mellett ajándékkal is várja a látogatókat. A nyitás napján az első 300 vásárló –, aki legalább 10 000 Ft értékben vásárol – egy Billerbeck törölközőt, és minden vásárló egy hatalmas JYSK bevásárlótáskát kap ajándékba.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk