Az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation (EMC), amelynek a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) is tagja, bejelentette, hogy a Svéd Marketingszövetség (Sveriges Marknadsförbund - SMF) hivatalosan is csatlakozott a szervezethez. A SMF az európai szövetség 12. tagja lett.
A SMF hazájában széles tagságot képvisel, amely nagyvállalatokat, startupokat, kommunikációs ügynökségeket, hatóságokat és nonprofit szervezeteket egyaránt magába foglal. Mindezen felül a szövetség aktív résztvevője a Norwegian Business Confederation Delegation for Market Rights (NDM) szervezetnek is.
Ralf Strauss, az EMC elnöke szerint ez a bővítés erősíti Európa vezető nemzeti marketing szövetségeinek egyre aktívabb együttműködési hálózatát, elősegítve a széleskörű és elmélyült tudásmegosztást a kontinensen.
Francesca O’Brien, a Svéd Marketingszövetség vezérigazgatója is pozitív képet festett a csatlakozás kapcsán, szerinte ugyanis „az EMC-hez való csatlakozás új kapukat nyit meg az együttműködés és a tudáscsere terén. Örömmel járulunk ehhez hozzá és hasznosnak tartjuk, hogy mi is részei leszünk az Európát átívelő, marketingvezetőket tömörítő élénk hálózatnak.”
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk