A MOL Bubi bevezetése óta az egyik legnépszerűbb közlekedési eszközzé vált a fővárosban. Az elmúlt évek fejlesztései révén a rendszer nemcsak több kerékpárral, hanem új gyűjtőállomásokkal is bővült. A megújult kerékpárokat, a funkcionálisabb applikációt és az egyszerűbb, vonzóbb díjstruktúrát örömmel fogadták a budapestiek, nem véletlen, hogy azóta újabb és újabb rekordokat mutat a MOL Bubi statisztikája.
Most a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a BKK egy újabb nagy ugrást tervez, hogy még több ember számára tegye vonzóvá a közösségi kerékpározást.
Társadalmi egyeztetés a Bubi 3.0-ról
A Bubi 3.0 célja, hogy a BKK megduplázza a kerékpárok számát, növelje a hálózat lefedettségét és a szolgáltatás részévé tegye az e-bringákat. Ha mindez sikerül, akkor minden második fővárosi lakos számára a lakóhelye közvetlen környezetében is elérhetővé válnak a zöld kerékpárok. Ehhez viszont szükség van a budapestiek visszajelzéseire is.
Most minden fővárosi elmondhatja a véleményét arról, hogy például hol lenne a legsürgetőbb új MOL Bubi-gyűjtőállomások létrejötte Budapesten. A társadalmi egyeztetés egy rövid kérdőív kitöltésével történik, amely mindössze 5 percet vesz igénybe. A kérdőív anonim, regisztráció nélkül kitölthető. A válaszokat július 16-ig várja a BKK.
A kérdőív elérhető a BKK weboldalán, a bkk.hu/bubikerdoiv linken.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk