Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. november 23.

Új szintre emeli együttműködését a Szerencsejáték és a MOL

Magasabb szintre emelte a 18 éve indult stratégiai együttműködését a két meghatározó hazai nagyvállalat, mellyel a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a MOL Magyarország kúthálózat több mint kétharmadában elérhetővé váltak a szintén MMSZ tag Szerencsejáték Zrt. termékei. A partnerségnek köszönhetően a töltőállomásra betérő vásárlók még szélesebb körű szolgáltatásban részesülhetnek.

A kibővített együttműködés keretében november második felétől a nemzeti lottótársaság teljes termékpalettája az eddigi 48 helyett már 55 MOL töltőállomáson vált elérhetővé. Emellett további 300 helyszínen pedig a Szerencsejáték Zrt. sorsjegyeit vásárolhatják meg a MOL benzinkutak vásárlói. A MOL töltőállomásokon a hét állandó sorsjegy mellett megvásárolhatók az új- és időszakos sorsjegyek is, mint például a novemberben megjelent, limitált kiadású Nagykarácsony exkluzív sorsjegy. Az időszakos termék a játékosok bevonásával nagyban hozzájárul a fogyatékossággal élő magyar gyermekek társadalmi integrációjának elősegítéséhez, ugyanis a Nagykarácsony sorsjegy értékesítéséből befolyt összeg egy részéből a nemzeti lottótársaság „A játék összeköt!” program keretein belül befogadó játszótereket épít. Ennek köszönhetően 2022 év végéig országszerte 22 olyan játszótér lesz elérhető, ahol ép- és fogyatékossággal élő gyermekek együtt játszhatnak és válhatnak boldog, sikeres és befogadó felnőttekké.

A két nagyvállalat számára kiemelten fontos a felelős játékszervezés és azon belül is a kiskorúak védelme, éppen ezért az együttműködésbe bevont töltőállomás kezelők felelős játékszervezői képzésen is részt vettek.

Fejlesztéseink fókuszában hálózatunk további bővítése áll annak érdekében, hogy játékosaink számára az ország minden pontján elérhetővé váljanak népszerű termékeink. A magyarok szeretik a fizikai játék élményét, árbevételünk háromnegyede a digitális térnyerés ellenére továbbra is lottózói hálózatunkból származik, amely az egyik legkiterjedtebb Magyarországon, több mint 7700 értékesítési pontból áll. Növekedésünkben rendkívül fontos szerepet játszanak közel 4500 kis- és középvállalkozói viszonteladóink, illetve nagy stratégiai partnereink egyaránt” - mondta Mager Andrea. A Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója hozzátette: „Hazánk legnagyobb vállalatával, egyik legnagyobb stratégiai partnerünkkel való együttműködésünk közel két évtizedre nyúlik vissza, a mostani kibővített együttműködéssel hálózatunk további 4 százalékkal, kizárólag sorsjegyárusító hálózatunk 10 százalékkal bővül.”

Mind a MOL, mind pedig a Szerencsejáték Zrt. számára kiemelten fontos a kereskedelmi hálózat, illetve az ügyfelek minél magasabb szintű kiszolgálása. A MOL folyamatosan építi és fejleszti Fresh Corner láncát is, hogy töltőállomásain a minőségi üzemanyagok mellett egyre bővülő gasztronómiai kínálattal és kényelmi szolgáltatásokkal várja fogyasztóit.

A MOL töltőállomás hálózata, már ma is több, mint egy hagyományos kúthálózat: egy olyan szolgáltatásorientált, ügyfélközpontú üzemanyag- és nem üzemanyag-kiskereskedői üzletlánc, amely a termékek széles választéka mellett kényelmi szolgáltatásokat is nyújt vásárlóinak. Napi egymillió tranzakciót bonyolítunk le a régióban, és több mint tízmillió stabil ügyfelünk van, akiket a Szerencsejáték Zrt-vel kötött együttműködésnek köszönhetően egyre sokszínűbb portfolióval várhatunk a töltőállomásainkon. Vállalati stratégiánk egyik kiemelt célja, hogy töltőállomásainkat komplex szolgáltatási központokká alakítsuk át” - mondta el Dr. Világi Oszkár, a MOL-csoport vezérigazgató-helyettese a sajtótájékoztatón.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk