A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Republic Group új reklámsorozatot készített a Raiffeisen Bank számára. A Tervmegvalósító csarnok koncepciója új fejezetet nyit a Raiffeisen univerzumában. Az offline és online felületeken egyaránt futó kampány gerincét három reklám alkotja: az elsőként induló Lakossági Számla és Személyi Kölcsön filmek mellé márciusban megérkezik a Lakáshitel kampány is.
A kampány/reklám fő üzenete:
A kampány célja, hogy tovább erősítse a Raiffeisen Bank modern, innovatív imidzsét, miközben az szakértői partnerként is hiteles tud maradni. A banking with ease, vagyis a könnyedén, “bárhol-bármikor” bankolás élményét kínálva a progresszívabb gondolkodású, fiatalabb célcsoportok is megtalálják a számításukat a Tervmegvalósító csarnokban.
Kreatívkoncepció:
A korábbi storyline folytatásaként egy minden szempontból sokszínű 3D-s látványvilág fogadja a nézőt, ahol valamennyi banki termék és szolgáltatás helyet kapott. A filmben életre kel a Raiffeisen Tervmegvalósító csarnoka, ahol formabontó helyszíneken, mégis nagyon szerethető módon készülnek a minden igényt kielégítő ajánlatok.
“Összességében több mint húsz éves pályafutásom legizgalmasabb, leghosszabb előkészítést igénylő és legkedvesebb produkciója volt ez” - mondta el Vértessy Flóra, a Republic Creative Group Head-je. “Olyan filmet szerettünk volna készíteni, ami nagyon más, mint amit egy banktól általában megszokhattunk, és nem hinném, hogy túlzok, ha azt mondom, hogy magyar keretek között példátlan. A film izgalmas, új, modern, stílusos és megragadja a figyelmet, minden tekintetben felveszi a versenyt egy nagyfilmes produkcióval.”
„Ma már alig néhány másodperc áll egy hirdető rendelkezésére ahhoz, hogy az erős reklámzajban célba juttasson egy üzenetet” - véli Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketing igazgatója. - “Ezért esett a választásunk a most látható megoldásra: a már jól ismert sárga ajtó mögé benézve egy újabb vonzó ajánlatot kínálunk, ami könnyen érthető, és szakértő támogatás áll mögötte. Ezeket az üzeneteket építettük fel egy olyan vizuális platformon, amely minden korosztály figyelmét felkelti, de mégsem túl harsány.”
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk