Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. május 19.

Új raktárat nyitott az Euronics

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az Euronics eddig kettő raktárból látta el hálózatát termékekkel, mostantól azonban minden logisztikai operáció egy helyen, közel megduplázott alapterületen zajlik majd, megteremtve ezzel a hatékonyabb munkavégzés feltételeit, és a kor elvárásainak megfelelő körülményeket. A most átadott létesítmény emellett hosszú időre biztosítja az cég készleteinek állandóságát. A beruházást a vállalat 2-5 évre előre gondolkodva, a folyamatos kapacitásbővülést és a cég növekedését is beleszámolva méretezte. Mintegy 30 000 féle és összesen 300-400 000 darab termék tárolása válik lehetővé, ami anagyfokú tervezhetőséget tesz lehetővé, és segít felkészülni a kiugró vagy éppen váratlan keresletnövekedéssel járó időszakokra.

Az új raktár egyedülálló, robotizált megoldásokat is használ, amelyekkel az Euronics a műszaki piacon elsőként jelentkezik. Bizonyos termékek mozgatása, azok kiadása emberi erő helyett mesterséges intelligencia által vezérelt, autonóm árumozgató robotok segítségével zajlik, mellyel időt és emberi munkát, illetve a dolgozóknak fizikai megterhelést takarít meg a cég. Az automatizált raktár gyorsabb kikomissiózást, a napi rendelések gyorsabb előkészítését és ezen keresztül 30%-kal gyorsabb kiadást tesz lehetővé

Mivel minden áruforgalom egy helyen lesz, rövidebb rakodási időt, jobb fajlagos fuvarköltséget, és a szállítójárművek jobb kihasználtságát is eléri a cég, ráadásul több rámpával, kétszerannyi kamiont tudnak fogadni. Összességében pedig ez a logisztikai költségek csökkenéséhez vezet.

„A ma megnyitott raktárbázisunk végső soron minden érintettnek, a cégnek, a vásárlóinknak, a beszállítóinknak és a munkatársainknak is jelentős hozzáadott értékkel bír. A növekedési stratégiánk fontos eleme a digitalizálás és automatizálás. Az értékesítési volumenünk, mind online, – 2018 óta több mint a duplájára – mind offline folyamatosan nő. A tavalyi évünket minden eddiginél magasabb árbevétellel, 11 százalékos forgalomnövekedéssel zártuk. A megnövekedett volumenű értékesítés pedig megkívánja e modern rendszerek használatát” – mondta el Fazekas Bálint, az Euronics Műszaki Áruházlánc kereskedelmi ügyvezető igazgatója. 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk