Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. június 09.

Új platformot vezet be a Soproni új kampánya

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Heineken Soproni márkája új platformot indított. A platform bevezetése május 23-án kezdődött, először a Soproni Klasszikus filmekkel, majd június 1-től a Radler kommunikációja is elindult.

Felületek: TV, online, digital, OOH, print

A kampány/reklám fő üzenete: Az együtt töltött idő támogatója a Soproni.

Kreatívkoncepció: Az elmúlt években a covid alatt még jobban felértékelődött az együtt töltött idő. A kampányban azt mutatjuk meg, hogy az együtt töltött percek bármilyen hétköznapiak is, nekünk a legfontosabbak. Egy szerdai snapszerparti a résztvevőknek olyan jelentős, mint egy VSOP pókerdöntő, és ha összejövünk ugrálni a stégről, a közös felfrissülés számunkra emlékezetesebb, mint egy műugró gála. Ami nekünk fontos, az a Soproninak is, ezért arra biztatja a barátokat, rokonokat, kollégákat, hogy jöjjenek össze és érezzék jól magukat együtt – megtámogatva az összejövetelt egy korsó jéghideg Sopronival.

Érdekesség, behind the scenes: A Soproni Radler jeleneteket kora tavasszal a Rukkel tavon vettük fel. A jéghideg vízbe önmagában sem könnyű beugrani, de az ötméteres torony már mindenképpen kaszkadőröket igényelt. Mert egyszer mindenki tud „bénán” ugrani, de hússzor egymás után, biztonsággal – oda már profi kell.

Alkotók listája

Megbízó: HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.

  • Marketing igazgató: Molnár Orsolya
  • Group Brand Manager: Németh Blanka
  • Brand Manager: Szanyi Kitti
  • Junior Brand Manager: Vántus Nikolett

Reklámügynökség: ACG Reklámügynökség Kft.

  • Kreatívigazgató: Nagy László
  • Client Service Director: Calin Dániel
  • Stratéga: Jókai Klára
  • Creative Group Head: Sallai Ervin
  • Art Director: Tarján Péter, Bács Levente, Hidvégi Kondor, Passa Tamás, Müllner Milán
  • Copywriter: Simon Bence, Tollner Dávid, Ács Gábor, Gergály Norbert
  • Ügynökségi producer: Höhn Brigitta
  • Account Director: Nagy Petra
  • Senior Account Manager: Láng Andi
  • Junior Account Manager: Turai Lilla
  • Stúdióvezető: Harazin Mihály
  • VFX-artist: Szabó Máté
  • Motion designer: Koronics Zoltán

Médiaügynökség: Dentsu Hungary Kft.

  • Business director: Montvai Tamás
  • Senior Communication Planning Manager: Pajter Dominika

Produkció

  • Producer, gyártás: Szendei Petra, Angyal Gergő
  • Rendező: Nyitrai Márton
  • Operatőr: Marosi Gábor
  • Utómunka: Várfoki Zoltán „Zoulu”
  • Vágó: Szórád Máté
  • Colorist: Gaál László
  • Zene: Fodor Máriusz
  • Werk: Herjeczki Martin

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk