Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. június 01.

Új nyári ízzel jelentkezik a XIXO

A nyár közeledtével ismét egyre csak nő a kereslet a hideg frissítők, többek között a jegesteák iránt is. Az időpont tehát tökéletes a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjához, a HELL ENERGY Magyarországhoz tartozó XIXO limitált kiadású nyári Ice Tea-jének bevezetésére, amely elhozza 2022-es év trendi ízét, a görögdinnyét és most málnával párosítja, hiszen egy forró nyári napon nincs is hűsítőbb egy lédús, édes görögdinnyénél, amely a pirosbogyós málnával nagyszerű harmóniát alkot.

„Az utóbbi évek meghatározó trendjévé váltak a fúziós ízek, és a limitált kiadású üdítők is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, így a piaci igényekre tökéletes választ nyújt a XIXO legújabb variánsa. Éppen ezért az új jegestea nem is egy, hanem rögtön két ízt hoz, a görögdinnye és a málna ütős kombinációja garantálja a valódi felfrissülést” – mondta el a termék bevezetésének hátteréről Vecsei Márton, a XIXO márkavezetője.

A limitált kiadású görögdinnye-málna ízű XIXO Ice Tea a termékcsalád többi tagjához hasonlóan természetes teakivonattal és valódi gyümölcstartalommal készül, sem mesterséges színezéket, sem tartósítószert nem tartalmaz. A 250 ml-es aludobozos kiszerelésben is elérhető szezonális terméket júniustól találhatják meg a jegestea kedvelők a boltok polcain és a XIXO webshopban.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk