Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. augusztus 25.

Új márkavízióval, új szlogennel folytatja az eMAG

Miután májusban egyesült az eMAG és az Extreme Digital, a két vállalat közös platformra költözött. Hónapokon keresztül mindkét márkanév megjelent az eMAG.hu-n, mostantól azonban a vállalat az eMAG márkanevet használja tovább a nemzetközileg egységes márkapozícionálási stratégiája részeként. A vállalat továbbra is épít az Extreme Digitallal való egyesülés révén az elektronikai termékek értékesítésében szerzett több évtizedes tapasztalatokra, az eMAG.hu-n azonban sok más termékkategória is elérhető, és ezt tükrözi az új márkavízió és szlogen is.

Az új szlogen - amely augusztus végén debütál - a következő: Találj rá a keresés örömére! Ez az új szlogen azt az üzenetet hivatott közvetíteni a potenciális vásárlók felé, hogy az eMAG sokkal több, mint egy termékkereső hatalmas termékkínálattal.Az eMAG regionális jövőképének ihletője az emberi intuíció, amely előrevisz minket - a kíváncsiság a keresésre és a felfedezésre, a fáradhatatlan innovációra, és az akadályok lehetőségekké alakítására. Az eMAG szerepe az, hogy eszközöket biztosítson a fejlődéshez: azaz egy olyan univerzális platform, amelyen az emberek bármikor és bárhol, elérhető áron megtalálhatnak mindent, amire szükségük van. Mindezt olyan kényelmi szolgáltatásokon keresztül érhetik el az ügyfelek, mint az eMAG mobil alkalmazás és az easybox csomagautomata hálózat, amely már országszerte közel 600 helyen elérhető.

"Az új kommunikációs platform bevezetését egy olyan kampánnyal indítjuk, amely a jelenlegi gazdasági helyzetre reflektál, amikor a magas infláció kedvezményekkel és jó árakkal nyomja mindenki költségvetését. Az új eMAG-reklámokban olyan emberek történeteit láthatják az emberek, akik vásárlás során megtalálják a tökéletes termékeket, azt mégsem veszik meg azonnal. Hogy miért? Mert a keresés maga az élmény: sokan szeretnek termékeket összehasonlítani, inspirálódni a keresés során, és kiválasztani a legjobb ajánlatokat - amelyek az eMAG-nál mindig várják őket" – mondta el Szauter Zsolt, az eMAG marketingigazgatója.

Az első új szezonális kampány az iskolakezdési szezon kapcsán indul augusztus végén, amelyet kora ősszel egy "back-to-home" kampány követ.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk