Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. július 15.

Új korszakba lép a Csányi Pincészet

A pincészetnél a nagy múltú hagyományokon alapuló megújuláshoz minden adott volt. A ma Villányi borvidéknek nevezett területen a rómaiak már a III. században termesztettek szőlőt és az elmúlt évezredek során a magyarok mellett szerbek és németek munkájának eredményeként maradt fenn és fejlődött folyamatosan a szőlészet és a borászkodás.

A pincészet alapítója, Teleki Zsigmond is egyszerre volt a hagyományok őrzője és az európai szőlészet korszakos hatású megújítója. Az ő kitartó és bölcs nemesítő munkájának köszönheti szinte egész Európa, hogy a filoxéra járvány pusztítása után, a megfelelően kiszelektált alanyok segítségével ismét szőlőültetvényeket alakíthattak ki a szőlőtermesztők a kontinens borvidékein. Munkássága nélkül valószínűleg nem termelne ma senki Magyarországon sem bort.

Az 1881-ben Teleki Zsigmond által alapított pincészet utódja, a mai Csányi Pincészet Zrt. a borvidék leghosszabb, mintegy 1000 méter hosszú pincerendszerével bír, ahol Villány legjobb dűlőiből, így például a Kopár, a Csillagvölgy vagy a Hársos területéről származó szőlőkből készült borok érnek. A kiváló fekvésű dűlőkön termelt szőlők sokszínűsége igazi egyedi narratívát ad a pincészet borainak. Ezt erősíti a sok éves, gyakran több generációs szakértelemmel rendelkező szőlészeti és borászati csapat is, akik egyszerre őrzik a dicső borászati hagyományokat és alkalmaznak új megoldásokat a felmerülő természeti-gazdasági kihívásokra, vagy a módosuló fogyasztói elvárásokra reagálva.

A pincészetnél most megtörtént átalakulás nem csupán az üzleti stratégia modernizálását foglalja magában, hanem egy új, naprakész márka kialakítását is. A megújult TELEKI márka borai találkozásokat idéznek elő, kizökkentenek a hétköznapok zsongásából és segítenek megélni tartalmas beszélgetéseket jó borok mellett.

A TELEKI szortimentben a classicus, premium és super premium kategóriájú borok mellett a pezsgő is megtalálható.

  • A belépő  szegmenst TELEKI Válogatás néven találhatjuk meg. Üde fehérborok, gyümölcsös rosék, reduktív vörösek  tartoznak ide,  melyek  hordozzák  a  fajtajellegeket  és  kacérkodnak  a  gondolattal,  hogy  segítenek  megélni,  feleleveníteni  a  mindennapok  nem  mindennapi  pillanatait. 
  • A prémium szegmens beszédes neve TELEKI Inspiráció. Ezek a tételek bármikor képesek egy-egy borjeggyel valamilyen kellemes asszociációt felvillantani az emberben. Könnyített prémium vörösek, komplexitásukban érződik a fajta, a talaj  és a hosszabb érlelés.
  • A portfólió csúcsa, legexkluzívabb kategóriája a TELEKI Tradíció, mely az őszinte, bensőséges, valódi kapcsolódásokhoz való. Kézzel szüretelt, hordózott, nagy formátumú, kifinomult vörösborok, melyek a legkülönlegesebb pillanatokat hivatottak támogatni.
  • A pezsgők esetén a közös ünneplés az összekötő erő, így minden nagy eseményhez, emlékezetes momentumhoz, mérföldkőhöz társul a TELEKI pezsgő.
  • A KŐVILLA – mely meghatározó épülete a pincészetnek – önálló márkaként,  de a TELEKI kötelékében saját vonalat képvisel a szortimenten belül. Kimagasló minőségű tételek alkotják,melyek eleganciájukkal, bájukkal a HoReCa szektor  és a borboltok főszereplői.

A portfóliót és a tételek mögötti gondolatiságot az új márkaembléma is reprezentálja, mely egy ujjlenyomatot, egy nyitott könyv oldallapjait, egy dűlőablakot formáz, míg a keretet egy stilizált „T” betűből kialakított erőteljes, pajzsszerű motívum biztosítja. Az új logó reflektál a folytonosságra, a gondolatok áramlásra, a régi-új történetek szövetére.

A borok új címkéi egyedi formát is kapnak, amelyeken a megszokottól eltérően aszimmetrikus elrendezés köszön vissza. Ezek akkor adnak teljes élményt, ha a kézben forgatjuk a palackokat, hiszen ekkor válnak teljessé az egyes emberi kapcsolódásokat, közös időtöltéseket megjelenítő illusztrációk, amelyekhez egy-egy borsztori is társul. A prémium szegmens tételeinek címkeformája még különlegesebb: itt a stancolt front- és hátcímke találkozása a logóból visszaköszönő „T” betűt adja ki.

Az újjászülető TELEKI az elkövetkező hónapokban további izgalmas történetekkel várja a borral ismerkedőket, a borértőket és az ágazat szakértőit egyaránt, erősítve a minőségi együtt töltött idő, a kapcsolódás és a tartalmas beszélgetések fontosságát, hiszen bármiről mesélhetünk egy jó TELEKI bor mellett

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk