Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. szeptember 01.

Új kampánnyal jelentkezik a SsangYong Magyarország

A SsangYong Magyarország új kampányának célja, hogy tovább erősítsék a márka imázsát és a brand awarenesst, valamint, hogy növeljék a SsangYong egyes modelljeinek ismertségét. A kampány célja továbbá, hogy a SsangYong kínálatát és modelljeinek termékelőnyeit rendhagyó módon mutassák be a nagyközönségnek, ezért döntöttek úgy, hogy a tavalyi filmjeik koncepcióját fejlesztik most tovább.

A kampány/reklám fő üzenete egy mondatban összefoglalva

A kiváló ár-érték arányú SsangYong modellek rendkívül sokoldalúak, magas kényelmi szintet és minőséget képviselnek, amelyre garancia az autók koreai származása is.

Kreatívkoncepció

„Bár az 1954-ben alapított SsangYong Dél-Korea legrégebbi autógyártója, nagyon fontos, hogy minden piacon a helyi arcokkal dolgozzon együtt, és hazai kreatív potenciált mozgósítson a márka népszerűsítésére. Ezért készültek el 2021-ben a Korando és Rexton modellekről szóló filmek Thuróczy Szabolcs főszereplésével, amelyekben a színész koreaiul mutatta be az autókat” – mondta el Oláh Kornél country manager. „Mivel ezek a filmek nagy sikert arattak, így nem volt kérdés, hogy a bevált receptre építünk az új filmekben is.”

Most a SsangYong nagykövete nemcsak a koreai nyelvtudását csillogtatja meg – amely nyelvnek a használatával egyébként a márka koreai származásának tényére kívántak ráerősíteni, mivel Magyarországon több potenciális vásárlónál nem egyértelmű még a SsangYong származási helye –, de „arcát is adja” a márkának.

Ahogy korábban is, a színész most is a SsangYonggal közösen fejlesztette a reklámok koncepcióját, szinte rászabták az ötleteket. A filmek az ő személyére épülnek, hiszen a CGI technológiának köszönhetően különböző karaktereket is meg tudott személyesíteni. Maga a digitális trükk a humorfaktort is erősíti, ami szintén fontos volt a film organikus terjedése érdekében.

A videók segítségével így szórakoztató formában ismerheti meg a célcsoport az egyes modelleket és azok termékelőnyeit. Az üzenet célcsoporthoz való eljuttatását a filmek köré épített média, social media és PPC kampány segíti.

Érdekesség, behind the scenes

A három filmet egy nap alatt forgatták le több helyszínen, ami kihívást jelentett, de a végeredmény végül kiváló vizuális világot eredményezett. A helyszíneken a szereplőkkel és Thuróczy Szabolccsal is felvették az egyes jeleneteket, annak érdekében, hogy az ,,arccsere” tökéletesen tudjon működni az utómunka fázisban.

Alkotók listája

 

Megbízó: Wallis Automotive Europe

  • Ügyvezető igazgatóhelyettes: Bihari Pál
  • SsangYong Country Manager: Oláh Kornél
  • Marketing Manager: Horváth Patrik

Gyártócég: Umbrella Collective

  • Kreatív koncepció: Spáh Dávid
  • Rendező: Spáh Dávid
  • DOP: Spáh Károly
  • Head of production: Lotfi Peiman
  • Producer: Mihályfi Borbála
  • Project lead: Lay Zsófi
  • Copywriter: Spáh Dávid
  • Produkciós Manager: Tóth András
  • Produkciós Koordinátor: Gáti Fruzsina
  • 1st AD: Nagy Juli
  • P.A.: Vízy Laura, Illés Dóri, Szakállas Brúnó
  • Props: Bor Cintia
  • Focus Puller: Kovács Attila
  • Kamera asszisztens: Rözge Dávid
  • DIT: Kovács Marci
  • Gaffer: Büti Zsolt
  • Best Boy: Büti Márk
  • Világosító: Almási Zsombor, Almási Gábor, Major Sándor, Horváth László
  • Key grip: Kecskeméti Máté, Kecskeméti Dani
  • Grip: Tollai Máté
  • SFX: Deák Ferenc
  • Make-up: Fazekas Ricsi
  • Stylist: Nemes Lilla
  • VFX Supervisor: Vajda Viktor
  • Post production producer: Marschalkó Kristóf
  • Editor on Location: Kovács Dávid
  • Language Coach: Thanh Giang NguyenThi
  • Sound: Hammer Zsolt
  • Fotós: Várfi István
  • Fotós asszisztens: Nemeslaki Dániel
  • Werk: Olescher Domonkos
  • Colorist: Gaál Lacó
  • Kompozit: Pflum András, Veszely Dani

Kampánykommunikáció: Mediator Group

  • Social Media Group Head: Stark-Fekete Anna
  • Senior Social Media Manager: Puskás Dániel
  • Media Director: Cieklinski Melinda
  • Media Planner: Danyi Tamás
  • PPC Manager: Püsök Ruben
  • PR Director: Tóth György
  • Senior PR Manager: Saliga Réka

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk