A JOY magazint is kiadó Marquard Group Hungary folyamatosan kutatja azokat a digitális eszközöket, amelyek segítségével partnerei a trendeket megelőzve tudják építeni márkáikat, méghozzá új platformokon és a nagyobb vásárlási élményt váró fiatalok megszólításával. A Marquard Group Hungary Live Stream Promotion szolgáltatás két főpróbán esett át az elmúlt hetekben. A Prix de Beauté díjátadó gála élő adása közben több mint 50 ezren tekintették meg a tesztverziót, a JOY-napokon pedig 70 ezer felett volt a nézők száma. A digitális innováció lényege, hogy a különleges ajánlat kizárólag meghatározott időben, a műsor streamelése alatt érhető el.
Ez a piacon elérhető legintenzívebb vásárlásösztönző élmény, amely alatt a nézők azonnal, pár kattintással akciósan megrendelhetik a terméket. A stream tartalmat a Marquard Group Hungary gyártja, a magazinok szerkesztői mellett pedig további influencerek bevonására is adott a lehetőség. Az influencerek növelik a tartalom közönségvonzó értékét és digitális elérését is. A Live Stream lehetőséget ad arra, hogy megfelelő storytelling mellett a brand a saját környezetében, márkahűen jelenjen meg, biztosítva a célcsoport megszólítását és növelve az elköteleződést.
A Live Stream Promotion videók a teljes portfolión, többek között a joy.hu, az instyle.hu, a joynapok.hu platformokon, a Facebook és YouTube csatornákon, a szereplő influencer és/vagy márka weboldalán és közösségi felületein is futhatnak egyidőben.
„A több platformon egyszerre futó, interaktív élő közvetítések TV-s élményeket kínálnak, miközben megfelelnek a legújabb tartalomgyártási trendeknek. Modern médiacégként nem elégedhetünk meg azzal, hogy partnereinknek a piacon elérhető legújabb termékeket nyújtsuk, a digitális innováció élére kell állnunk” – mondta el Lencsés-Tóth Dávid, a svájci tulajdonú Marquard Group Hungary digitális és üzletfejlesztési igazgatója.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk