A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a dm 2018-ban lépett be az online kereskedelem piacára, az elmúlt négy évben ez a szolgáltatás folyamatosan fejlődött, mára 12 000 termék érhető el online. Havonta átlagosan 1 millió látogató keresi fel a webshopot, a napi vásárlások száma ötszörösére nőtt a kezdetek óta. 2022 tavaszától egy új applikáció érkezett: a dm App mindent kielégítő, komplex szolgáltatással áll a vásárlók rendelkezésére.
Elfogyott a termék? Szkennelje be, és vegye meg pár kattintással!
A dm törzsvásárlói programjának több, mint 1,5 millió tagja van, a tagok 85 %-a regisztrált active beauty kártyával rendelkezik. A törzsvásárlók ezidáig a PAYBACK applikációt használhatták, amelyen keresztül a többszörös pontokat biztosító kuponjaikat is elérték. Ez a szolgáltatás továbbra is használatban marad az új, bővebb szolgáltatási palettát kínáló applikáció mellett.
Az áprilistól érkező új dm App-ban minden megtalálható, ami a törzsvásárlói applikációban is elérhető volt (kuponok, pontegyenleg, active beauty ajánlatok), de ezen felül plusz funkciókkal is találkozhatnak a vásárlók, hiszen ez elsősorban egy shopping applikáció - annak minden előnyével és személyre szabott funkciójával.
A termékeket külön kategóriákra bontva találhatják meg, a vásárló akár listába is tudja gyűjteni kedvenc termékeit, jelölni tudja kedvenc üzleteit, a termékek készletének ellenőrzésére is van lehetősége, megtalál minden fontos információt az active beauty programról, valamint egy kattintással elérhető lesz számára a dm ügyfélszolgálati kapcsolatfelvétel funkciója is. Rendelkezésre áll benne a már megszokott üzletkereső funkció, újdonság viszont a vonalkód leolvasó. Ha egy termék otthon éppen kifogyóban van, akkor az applikáció segítségével beszkennelhető a vonalkódja, és azonnal az online kosárba is helyezhető, megvásárolható.
Az új applikáció már letölthető az Apple App Store és a Google Play Áruházból.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk