Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. július 05.

Tudatos munkavállalásért kampányol a TIM

A Technológiai és Ipari Minisztérium image kampányának célcsoportját a munkáltatók, jelenlegi és leendő munkavállalók, valamint az érdekképviseletek, a munkabiztonsági és munkaegészségügyi szakemberek és a média képviselői alkotják. Célja a munkajogi és munkabiztonsági tájékozottság és tudatosság növelése, amelybe a munkavállalók bejelentésére, szerződésére, munkabérére és munkaidejére vonatkozó szabályok megismertetése éppúgy beletartozik, mint az alapvető munkavédelmi előírások és speciális veszélyforrások kommunikálása.

A hathónapos kampányidőszak központi elemét két videóklip alkotja: egyik munkajogi, a másik munkavédelmi témában készült a Random Trip és Wolfie (Farkas Roland) együttműködésében – előbbi a zenei alapot, utóbbi a dalszöveget alkotta meg. A videóklipek gyártója a 235, rendezője pedig Miki357, fotós, reklámfilmes szakember, a Magyar Klipszemle alapítója. Miki357 nevéhez a reklámokon kívül egész estés dokumentumfilmek és számos könnyűzenei videóklip rendezése is fűződik – többek között az Irie Maffia, a Bëlga, a Wellhello és a Margaret Island zenekarokkal dolgozott együtt. A Punnany Massifnak is készített már jó pár klipet, így régi szakmai és baráti kapcsolat fűzi Wolfie-hoz.

„A Random Tripben mindig inspirálni tudjuk egymást a mondanivaló tekintetében, nagyon szeretem, hogy mindig valami újat tudunk alkotni, hogy a zenészek egyéni mondanivalói és a zenei stílusok keverednek. A kampányvideók megalkotásánál az volt a célunk, hogy a humor eszközével tegyük közérthetővé a tartalmat, mindezt úgy, hogy frissek és szórakoztatóak maradjunk. Azt hiszem, Miki357 rendezése is jól visszaadja ezt a törekvést” – mondta Wolfie.

A június 1-től őszig futó integrált kampány keretében a videóklipek online felületeken illetve kormányablakokban jelennek meg. A további kampányelemekkel országosan elhelyezett óriásplakátokon, rádiószpotok és interaktív nyereményjátékok formájában találkozhatunk, de közösségi média-tartalmak és PR-munka is támogatja a kampányt.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk