További – választéktól függően – mintegy 600 kozmetikai termékkel bővült a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Tesco június végén indított tartós árcsökkentési kampánya, amely a háztartási termékek teljes kategóriáját érinti. Az áruházlánc akkor mintegy 800 árucikket kínált alacsony áron, közülük 30, a vásárlók számára fontos terméket az eredeti árhoz képest több mint 30 százalékkal olcsóbban. Az akció érvényességét a Tesco meghosszabbította, és újabb termékeket tett kedvezményesen elérhetővé.
A piros nyíllal és benne „Árcsökkenés” felirattal jelölt kozmetikai árucikkek között található többek között sampon, hajfesték, hajápoló, fogkrém, szájvíz, dezodor, tusfürdő, borotva és borotvahab. A Dove krémtusfürdő például több mint 50, a Colgate Max White fogkrém több mint 40, míg a Pantene Pro-V sampon több mint 30 százalék kedvezménnyel kapható. 20 százalékot meghaladó árcsökkenés érvényes egyebek mellett a Rexona dezodorokra, a Palette hajfestékekre, a Listerine szájvízre, az X-Epil eldobható borotvára vagy a Helia-D Hydramax fényvédő arckrémre.
A kedvezményes időszak egészen szeptember 4-ig tart, az érintett közel 1400 termék pedig a Tesco üzletekben, valamint a Tesco Otthonról online szolgáltatás igénybevétele esetén is elérhető a készlet erejéig.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk