A fogyasztók, ügyfelek még soha ennyire nem keresték azt, hogy legyen mihez kötődni – véli Török Szabolcs, a Magyar Posta marketingkommunikációs igazgatója. A szakember az mmonlie.hu-nak beszélt arról is, hogy milyen kihívást jelent az, hogy egyszerre közszolgáltató és piaci cég a társaság, illetve elárulta azt is, hogy milyen arányban lehetnek elektromos járművek a flottájukban az év végére.
Az idei Marketing Summit szlogenje a „Hiszünk a marketing erejében”. Te miért hiszel benne?
Kell, hogy legyen valami iránymutatás az életben. A marketing, a maga eszközeivel, mindig segít eligazodni az áruk, a szolgáltatások, az eszmék, a gondolatok megatömegű özönében. Egyre globalizáltabb világunkban már nem csak a helyi témák meghatározóak, hanem jelentős hatással van ránk az, ami a világban történik. A fogyasztók, ügyfelek még soha ennyire nem keresték azt, hogy legyen mihez kötődni. A márkák meg tudják ezt adni azokon az ügyeken keresztül, amelyeket képviselnek, vagy felkarolnak. A mi szerepünk annyi, hogy ezeket hitelesen és eredményesen közvetítsük.
Milyen hatása, eredménye lehet egy ilyen eseménynek?
Irányt mutat, szakmai tapasztalatok megosztásával, közös gondolkodással, eszmecserével ad új impulzusokat a kollégáknak, résztvevőknek.
Véleményed szerint melyek most a „legforróbb” témák a marketingszakmában itthon?
A jelenlegi gazdasági környezetben én az ügyfélmegtartásra helyezném a legnagyobb hangsúlyt, ennek legfőbb eszköze az ügyfélélmény megalapozása és fenntartása, kiegészítve az elégedettséggel. Nem mehetünk el amellett, hogy az emberi tevékenység környezetkárosító hatásait hogyan tudjuk mérsékelni, ezért kiemelném a zöld gondolatot, a fenntarthatóságot, a körforgásos gazdaságban való részvételt.
Mik azok a kihívások, amelyekre nagyobb figyelmet kellene fordítani itthon a marketingszakmának?
Tudunk-e helyi válaszokat adni a helyi problémákra úgy, hogy a világ egyre univerzálisabbá válik, a nagy nemzetközi márkáknál nem számítunk nagy piacnak.
Az interjú folytatását a Tovább gombra kattintva olvashatod!
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk