A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Danone a Superbrands díj eddigi fennállásának szinte minden évében, tizenhat alkalommal került be a mindössze 500 magyarországi fogyasztói márka közé, melyek a program során elismerésben részesültek. De a cég két legismertebb márkáját, az Actimelt és az Activiát sem először ítélték a kitüntető címre érdemesnek.
A díj odaítéléséről, mint minden évben, idén is egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság döntött. A díj olyan pozitív visszajelzés a brandekről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ismét részesülhettünk ebben az elismerésben. A Danone-nál régóta fennálló küldetésünk, hogy termékeink révén a lehető legtöbb fogyasztó egészséges életviteléhez hozzájáruljunk. Ennek szellemében arra törekszünk, hogy minél több embert ösztönözzünk az egészségesebb és fenntarthatóbb étkezési szokások felvételére, miközben mérhető táplálkozási, társadalmi, szociális és környezeti hatások elérése mellett kötelezzük el magunkat. Ez a díj is azt bizonyítja, hogy jó úton haladunk” – mondta el dr. Kralovánszky Gábor, a Danone ügyvezetője az elismerés kapcsán.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk