Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. február 29.

Több mint fél milliárd forint tescós támogatás

Az „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjában a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Tesco a vásárlókra bízza, hogy döntsenek a saját környékükön megvalósuló közösségi programok támogatásának szétosztásáról. A január 15-től február 11-ig tartó szavazási szakaszban többek között fiatalok számára szervezett tehetséggondozó táncházi foglalkozásokra, fogyatékossággal élőknek szóló tankonyha kialakítására, játszótéri mesedélutánokra, tóparti kalandtábor szervezésére, betyárolimpia megrendezésére, valamint fonó felújítására is voksolhattak a Tesco vásárlói. Az áruházakban található gyűjtőkbe közel 2 millió zsetont dobtak be, a legtöbb szavazatot pedig az egyik kecskeméti Tesco hipermarketben adták le.

A zsetonok száma alapján a vállalat országszerte mintegy 42 millió forinttal támogat 173 pályázó szervezetet, külön is díjazva a Hajdú-Bihar vármegyei Igazgyöngy Alapítvány, a Fejér vármegyei dr. Entz Ferenc Mezőgazdasági Technikum, valamint a Pest vármegyei Humanae Vocis Alapítvány kezdeményezését azok kreativitásáért és innovatív megközelítéséért. 

„Told község fiatal édesanyái a közösség meghatározó tagjai, akik személyes példamutatással segíthetnek formálni az itt élők életét. A Tesco segítségével digitális kompetenciáikra alapozva fejleszthetjük képességeiket a nagyobb online és pénzügyi tudatosság elérése érdekében, hogy később mintául szolgálhassanak gyermekeiknek” – mondta L. Ritók Nóra, az Igazgyöngy Alapítvány szakmai vezetője.

„A Velencei-tó műhelye elnevezésű projektünk egyszerre célozza a fenntarthatóságot és a generációk együttműködését. A szavazatokkal és a különdíjjal elnyert támogatás révén egy olyan újrahasznosító varróklubot hozhatunk létre, ahol a tó körül elhelyezkedő nyugdíjasotthonok lakói és iskolánk tanulói textilhulladékból készítenek tárgyakat, melyek aztán a környékbeli gyermekotthonokba és a helyi iskolákba kerülnek” – mondta Dr. Gerhard-Kotroczó Ágnes, az Alapítvány elnöke.

„Köszönjük a szavazatokat és a Tesco anyagi hozzájárulását kezdeményezésünkhöz, amelynek keretében egy különleges mesesétálót hozhatunk létre Budaörsön. Főhőseink a Barack család tagjai. Először Barack Pál és Pali sétálóját ismerhetik meg az érdeklődők, ahol egy telefonos applikáció segítségével nemcsak népmeséket hallgathatnak meg a családok, hanem a Barack család kalandjai is megelevenednek" – mondta Marcinka-Májer Emese, a Humanae Vocis Alapítvány keretében működő Budaörsi Nő közösség informális csoport képviselője.

Országszerte a legtöbb, több mint 90 ezer szavazatot a budapesti Gézengúz Alapítvány a Születési Károsultakért szülői kompetenciafejlesztést célzó pályázata kapta, amely az otthoni nevelést szeretné elősegíteni a szenzoros eszközök tudatos használatának edukációjával győri intézetében.

„Rendkívüli öröm, hogy vásárlóink évek óta aktívan kiveszik a részüket a támogatások elosztásáról döntő szavazásban, amit a 14. fordulóban a gyűjtőpontokon leadott 1 918 961 darab zseton is alátámaszt. Büszke vagyok rá, hogy évek óta olyan projektek megvalósulását segíthetjük pénzügyi forrással, amelyek nem csupán a pályázó szervezetek, hanem a tágabb környezetben lakók számára is fontosak és hasznosak. A program indulása óta összesen több mint fél milliárd forintot fordítottunk arra, hogy a helyi közösségek valóra válthassák fejlesztési elképzeléseiket. A mostani kezdeményezések 50 százaléka a gyermekek, 19 százaléka a családok, 11 százaléka pedig a helyben élő teljes közösség, illetve a hátrányos helyzetűek érdekeit szolgálja, ami jól példázza, milyen sokszínű a közösségi élet hazánkban” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője. 

A 14. fordulóban 59 körzetből érkeztek pályázatok az oktatást, képesség-fejlesztést támogató, egészséges életmódra ösztönző, valamint környezetvédő és -szépítő kezdeményezések kategóriában, melyek közül az Effekteam Egyesület független szakértői választották ki azokat, amelyek továbbjutottak a szavazási szakaszba. Körzetenként a legtöbb szavazatot összegyűjtőket 400 ezer, a második legtöbb zsetonnal rendelkezőket 200 ezer, a harmadik helyezetteket 100 ezer forintos támogatással díjazza a Tesco, míg a különdíjasokat pályázatonként további 365 ezer forinttal jutalmazza. 

Bővebb információ a programról a nyertes szervezetek listájával a www.tesco.hu/kozosseg oldalon található.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk