Nem aprózza el a kedvezményeket a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, Tesco, amely az év elején nem csupán jól megszokott akcióival és alacsony áraival segíti a vásárlókat a minél olcsóbb bevásárlásban, hanem egy több mint 60 millió forint értékű nyereményjátékkal is. Akik január 15. és február 25. között legalább egy alkalommal minimum 8000 forint értékben vásárolnak a Tescónál – akár áruházban, akár a Tesco Otthonról felületén keresztül, és az erről szóló blokkot adataikkal együtt feltöltik a játék weboldalára, részt vesznek a heti sorsolásokon. Hat héten át hetente összesen 500 darab 5000, 175 darab 25.000 és 25 darab 100.000 forint értékű vásárlási utalványt sorsol ki az áruházlánc. A főnyeremény pedig 5 darab 1.000.000 forint összértékű utalvány.
„Akik január közepe és február 25. között nálunk vásárolnak, duplán vagy akár sokszorosan jól járhatnak. Árgaranciás és bomba termékeinkkel, Clubcard-árainkkal és egyéb kedvezményeinkkel már alapból sokat spórolhatnak vásárlóink, ha pedig nyereményjátékunkban is részt vesznek és a szerencse melléjük szegődik, több tízezer vagy adott esetben akár egymillió forint értékben vásárolhatnak be nálunk” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
A meghirdetett időszakban érdemes minél gyakrabban betérni a Tesco üzletekbe, több blokk ugyanis nagyobb esélyt jelent. Minden heti sorsoláson a megelőző hét vasárnap 23:59-ig feltöltött, érvényes blokkok vesznek részt.
Részletek, sorsolási időpontok és nyereményjáték szabályzat elérhető a Tesco weboldalán: www.tesco.hu/jatek
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk