A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Tesco 11. közösségépítő pályázatára összesen 301 jelentkezés érkezett be április 11. és május 20. között. A pályázati anyagok közül az Effekteam Egyesület független szakértői szakmai szempontok figyelembevételével választották ki azt a 169 projektet, amelyek országosan összesen 42 millió forint támogatásban részesülnek majd. A szakértők elsősorban a kidolgozottságot, az innovativitást, a kreativitást és a fenntarthatóságot értékelték.
„Az eddigi fordulók során összesen közel 1400 program valósult meg támogatásunkkal országszerte. Egyre több a minőségi pályamű, így idén már négy különdíjat is ki tudunk osztani a kiemelkedő kezdeményezésekért. Az elmúlt 10 fordulóban közel 23,5 millió vásárlónk szavazott. Bízunk benne, hogy ezúttal is sokan adják le a voksukat az áruházakban” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
Az ország legkülönbözőbb pontjairól érkező pályázók – főként kisebb helyi szervezetek, oktatási intézmények, nonprofit vállalkozások – elsősorban a helyi környezet megszépítésével, illetve a közösségi élet előmozdítására irányuló kezdeményezésekkel kívánnak aktívan hozzájárulni lakóhelyük jóllétéhez. Ugyanakkor a gyermekeket, fiatalokat és felnőtteket célzó oktatási és képességfejlesztési tevékenységek tervezése is népszerű.
A legkreatívabb és legegyedülállóbb négy kezdeményezés egyenként 475 ezer forintos különdíjban részesül. Ezeket a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Mátészalkaleaks informális csoport feleslegessé vált tárgyak és élelmiszer újrahasznosítását célzó pályázata, a Tolna megyei Segíts rajtam! alapítvány testi deformitással élőknek látássérült masszőrök bevonásával masszázst kínáló programja, a Csongrád-Csanád megyei Fatima Ház Alapítvány hátrányos helyzetű gyerekeknek szóló táborhelyteremtő kezdeményezése, valamint a Budapest 14. kerületi Zugrádió Egyesület zuglói közösségi hírportál létrehozására irányuló tevékenysége kapja.
A Tesco vásárlói 2022. július 11. és augusztus 7. között szavazhatnak a pályázatokra. Minden vásárlás után (összegtől függetlenül) 1 darab zsetont kapnak, amivel az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtő pontokon az adott körzet 3 továbbjutó pályázatának egyikére adhatják le voksukat. Ezek közül a szavazási időszak végén a körzetenként legtöbb zsetont kapott kezdeményezés 400 ezer, a második helyezett 200 ezer, a harmadik pedig 100 ezer forint támogatásban részesül projektje megvalósításához.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk