Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. szeptember 10.

Több mint 200 családnak segített a Rossmann és a Nutriversum

A legtöbb gyermek és család számára életre szóló élményt jelent egy-egy közös családi kirándulás vagy program. Azonban sajnálatos módon 10-ből 8 sajátos nevelési igényű (SNI) gyermeket nevelő családnak még sosem adatott meg az ilyen jellegű programozás.

Kik azok a gyerekek, akik ide tartoznak? A diszlexiától kezdve az autizmuson át a Down-szindrómáig számos diagnózis tartozik ide.

Ezek a családok sokszor néznek szembe kirekesztettséggel, magánnyal és a támogató közeg hiányával. Pont ezért tűzte ki célul a KIKAPCS. Alapítvány, hogy ezeket az SNI gyermeket nevelő családokat segítsék.

Magyarországon több mint 99 ezer sajátos nevelési igényű gyermek él, amiből jelenleg országszerte 164 családnak tud kedvezményes kikapcsolódást nyújtani az alapítvány.

“Az idei célunk, hogy 36 új család csatlakozhasson az alapítványhoz, így 2025-től 200 család alkossa a KIKAPCS. közösséget, ezért fogott össze a Nutriversum és a Rossmann.” - mondta Valyon-Krisztián Veronika, a KIKAPCS. Alapítvány vezetője.

A jótékonysági kampányhoz a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Nutriversum egy egyedi kiadású C-vitamin legyártásával járult hozzá, amiből minden eladás után 1000 Ft kerül felajánlásra az alapítvány számára.

“Magyar márkaként fontosnak tartjuk, hogy kollaboráljunk olyan szervezetekkel és vállalatokkal, akikkel közösen jó példát tudunk mutatni. A kampánynak a különlegessége, hogy mindenki azt tette bele, amihez a legjobban ért. Az alapítvány adott egy jó ügyet, mi gyártottunk hozzá terméket, a Rossmann pedig kihelyezte a polcokra” - mondta Fetter Ármin, a Nutriversum marketing vezetője.

A kampányhoz kereskedelmi partnerként csatlakozott a szintén MMSZ tag Rossmann is, így a termékeket szeptember 9-22. között a Rossmann üzletekben is megtalálhatják azok, akik a saját egészségük támogatása mellett egy jó ügyhöz is szeretnének társulni.

“Örömmel csatlakoztunk a kezdeményezéshez, hiszen a Rossmann-nál kiemelten fontosnak tartjuk a társadalmi felelősségvállalást, a gyerekek és a családok támogatását. Bízunk benne, hogy sok vásárlónk is partner lesz ebben és vásárlásaikkal szívesen járulnak majd hozzá a jó ügyhöz”- mondta Németh Kornél, a Rossmann ügyvezető igazgatója.

A kampány keretében a Fővárosi Állat- és Növénykert vendégül látott öt kiválasztott SNI gyermeket nevelő családot, akik életükben először nézhették meg az állatkertet, ezzel hozzájárulva, hogy a gyermekek felejthetetlen élményhez jussanak.

"Állatkertbe jönni jó dolog, annál is inkább, mert az itt megélt élmények egy kicsit feledtetik is a mindennapok nehézségeit. Ezért az Állatkertnek a társadalmi felelősségvállalás terén komoly lehetőségei vannak, amivel élünk is. A boldog mosolyokat látva biztos vagyok abban, hogy ezzel a programmal egy szép napot szereztünk az érintett családoknak, gyerekeknek, amelyre később is örömmel emlékeznek vissza" - mondta Hanga Zoltán, a Fővárosi Állat- és Növénykert szóvivője.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk