Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. június 21.

Tízezren voltak kíváncsiak Európa innovációs és kreatív fesztiváljára

A világ elitjét sorakoztatta fel a grazi fiatalok által életre hívott Fifteen Seconds Festival, ahol a magyar előadó, Trunk Tamás teltházas előadását is átélhették a látogatók.

Ahogy a társalapító Stefan Stücklschweiger fogalmazott: „A Fifteen Seconds-szel meg akarjuk kérdőjelezni a hagyományos business konferenciák élményvilágát. Ezen kívül megoldási javaslatokat szeretnénk adni a világ jövőjét meghatározó technológiai, gazdasági és társadalmi kérdésekre. Fontos számunkra az interdiszciplináris megközelítés, az innovációk is ezzel a látásmóddal születnek. A jövő mindannyiunk kezében van, és alakítani szeretnénk, pozitív nyomot hagyva.”

Idén első alkalommal egyszerre Graz óriási rendezvényközpontjában, a „Stadthalle”-ban, és Graz szívében, a legismertebb belvárosi helyszíneken hallgathattuk a Fifteen Seconds Festival előadásait. A belváros elegáns előadáshelyszínéről lift helyett akár csúszdán is lecsúszhattunk a városközpontba. A város bája és innovatív megoldásai zseniálisan illeszkedtek a jövő témafelvetéseihez.

A Fifteen Seconds gerincét azok a megatrendek alkották, amelyek a világot a következő években meg fogják határozni: a web3, a metaverzum, a zöld technológiák, a női vezetők, az okos városok, a társadalmilag is hasznos márkaépítés, a jövő munkahelyei és az „inkluzív márkák” kérdései is mind programon voltak.

Trunk Tamás szerző, újgenerációs márkaszakértő, alpesi síversenyző – a Fifteen Seconds Fesztivál magyarországi növekedésén dolgozik a csapatban.

„Idéntől nem csak előadok, hanem a fesztivál Magyarországot érintő aktivitásait is irányítom, szervezem. Nagy öröm volt, hogy idén Magyarországról olyan vezető vállalatok és szervezetek képviselői érkeztek a Fifteen Seconds-re, mint a Telekom, a SPAR Magyarország, a BiotechUSA, a Magyar Olimpiai Bizottság, a Magyar Divat és Designügynökség, sőt magyar startup-ok is kiállítottak a Startup Campus támogatásával. Köszönet a támogatásért a Magyar Marketing Szövetségnek is!”

Trunk Tamás, akit az ausztriai Trend gazdasági magazin Ausztria azon 30 30 év alatti tehetsége közé választott, akik meghatározhatják az ország jövőjét, a Fifteen Seconds Fesztivál-on teltházas előadást tartott a jövő márkái témájában, és az USA-ból érkező szakemberek közötti kerekasztalbeszélgetésben is beszélt a munkahelyek jövőjéről.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk