Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. május 19.

Titokzatos ízű üdítővel kampányol a Fanta

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjához, a Coca-Colához tartozó Fanta a kezdetektől egy élénk, színekkel teli márka, amelynek továbbra is az a küldetése, hogy játékra és szórakozásra buzdítsa az embereket ebben a gyakorlatias világban. A limitált kiadású, hozzáadott cukortól mentes #WhatTheFanta termék újabb lehetőséget biztosít arra, hogy vicces módon kapcsolódjon a fogyasztóival, akik mindig is kíváncsiak voltak az új Fanta-ízekre, főleg, ha azok titokzatosak. 

A rendhagyó termékbevezetés kifejezetten azokat a Z generációs fogyasztókat célozza meg, akik színesben látják az életet és nyitottak a felfedezések világára, beleértve az új ízélményeket is. A narancs a legsikeresebb Fanta-íz, de a márka játékos karakteréből kifolyólag továbbra is cél, hogy meglepjék fogyasztóikat.

A közkedvelt és a fiatalok körében rendkívül népszerű Fanta filozófiájának középpontjában mindig is a szórakozás állt. Minden kampányunk előtt azon gondolkodunk, hogyan tudnánk színt vinni a szürke hétköznapokba. Az új #WhatTheFanta kampány elindításakor sem volt ez másként. Olyan belevaló és kíváncsi fiatalokat szeretnénk elérni, aki rajonganak a játékos kihívásokért és nem riadnak vissza a rejtélyektől sem” – tette hozzá Kölcsei Gergely, a Coca-Cola magyarországi marketingvezetője.

A játékhoz való csatlakozáshoz nincs más tennivaló, mint megvásárolni az új #WhatTheFanta üdítőitalt, majd a nyomokért ellátogatni a Fanta Facebook, Instagram vagy a weboldalára. Az utóbbin egy játék keretében extra nyomokat is szerezhetnek a vásárlók, illetve tippjeiket is beküldhetik az íz kapcsán. A titkos ízre nyár végén a weboldalon fog fény derülni egy videóban. 

A limitált kiadású #WhatTheFanta üdítőital májustól elérhető országosan, 500ml-es és 1.75l-es kiszerelésekben.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk